Browsing by Author Golda, Nadiya

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 24 of 24
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article20-四月-20218-六月-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article202119-四月-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Book Chapter21-十一月-202418-十二月-2024Зміни поведінки споживача в умовах війниКраузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Тимошів, Максим; Krause, Olga; Golda, Nadiya; Tymoshiv, Maksym
Conference Abstract29-三月-201816-十一月-2018Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiya; Pinyak, Iryna
Article26-四月-201624-五月-2016Маркетинг інвестиційного ринкуГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-四月-201624-五月-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Article18-九月-202023-十二月-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингуКушнірук, Наталія; Голда, Надія Михайлівна; Kushniruk, Nataliia; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-十二月-201731-三月-2018Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article201227-五月-2013Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article26-四月-201624-五月-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article13-五月-20141-二月-2016Психологічні аспекти організації академічної мобільності студентівГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article18-四月-201228-一月-2016Рекламна діяльність туристичних підприємствГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article十二月-20203-九月-2021Розвиток національних платіжних систем: проблеми та перспективиПоліщук, Наталія; Голда, Надія; Polishchuk, Nataliia; Golda, Nadiya
Conference Abstract30-十一月-202328-二月-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-四月-201624-五月-2016Роль реклами в сучасній економіціГалушка, Сергій; Голда, Надія Михайлівна; Galushka, Sergey; Golda, Nadiya
Article18-十一月-201429-十月-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article28-十一月-20191-二月-2020Тенденції розвитку ринку туристичних послуг Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Golda, Nadiya; Krause, Olga; Shpylyk, Svetlana
Article19-五月-201521-一月-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Туризм як динамічний сектор світової економікиГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract16-十一月-202013-十二月-2020Туристичний продукт як об'єкт маркетингових дослідженьГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiya; Kulyk, Yuliia
Conference Abstract30-十一月-202328-二月-2024Управління конкурентоспроможністю підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Семків, Дмитро; Golda, Nadiya; Semkiv, Dmytro
Article21-五月-201427-一月-2016Формування рекламної стратегії туристичного підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya