Naviga per Autore Golda, Nadiya

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 24 di 24
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Article20-apr-20218-giu-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article202119-apr-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Book Chapter21-nov-202418-dic-2024Зміни поведінки споживача в умовах війниКраузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Тимошів, Максим; Krause, Olga; Golda, Nadiya; Tymoshiv, Maksym
Conference Abstract29-mar-201816-nov-2018Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiya; Pinyak, Iryna
Article26-apr-201624-mag-2016Маркетинг інвестиційного ринкуГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-apr-201624-mag-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Article18-set-202023-dic-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Conference Abstract9-nov-20186-dic-2018Місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингуКушнірук, Наталія; Голда, Надія Михайлівна; Kushniruk, Nataliia; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-dic-201731-mar-2018Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article201227-mag-2013Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article26-apr-201624-mag-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article13-mag-20141-feb-2016Психологічні аспекти організації академічної мобільності студентівГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article18-apr-201228-gen-2016Рекламна діяльність туристичних підприємствГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Articledic-20203-set-2021Розвиток національних платіжних систем: проблеми та перспективиПоліщук, Наталія; Голда, Надія; Polishchuk, Nataliia; Golda, Nadiya
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-apr-201624-mag-2016Роль реклами в сучасній економіціГалушка, Сергій; Голда, Надія Михайлівна; Galushka, Sergey; Golda, Nadiya
Article18-nov-201429-ott-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article28-nov-20191-feb-2020Тенденції розвитку ринку туристичних послуг Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Golda, Nadiya; Krause, Olga; Shpylyk, Svetlana
Article19-mag-201521-gen-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract9-nov-20186-dic-2018Туризм як динамічний сектор світової економікиГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract16-nov-202013-dic-2020Туристичний продукт як об'єкт маркетингових дослідженьГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiya; Kulyk, Yuliia
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Управління конкурентоспроможністю підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Семків, Дмитро; Golda, Nadiya; Semkiv, Dmytro
Article21-mag-201427-gen-2016Формування рекламної стратегії туристичного підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya