Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 292 (час пошуку: 0.003 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020РемаркетингШпилик, Світлана Василівна; Чабан, Тетяна; Shpylyk, Svetlana; Chaban, Tatiana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Сутність купівельної поведінки споживачаБоднар, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Упаковка як елемент мерчандайзингуБуранич, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Buranych, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємствГораль, Олег; Horal, Oleg
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Формування та дослідження попиту на інновації в УкраїніДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Стратегічні напрямки маркетингової діяльності інтернет провайдерівФедай, Юлія; Feday, Yuliya
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваКурій, Наталія; Kurii, Nataliia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Аромамаркетинг в готельному бізнесіАндрейків, Оксана; Пащак, Оксана; Andreykiv, Oksana; Pashchak, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Технології підвищення рівня комфорту у готельному бізнесіАндрейків, Оксана; Латюк, Олена; Andreykiv, Oksana; Latyuk, Olena
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Тенденції розвитку рекламного бізнесуБучинський, Валентин; Buchynsky, Valentin
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Методики модифікації поведінки споживачівСаламон, Антон; Бурліцька, Оксана Петрівна; Salamon, Anton; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Методика побудови стратегії просування бренду в інтернетіНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості роздрібної торгівліСемеген, Олексій; Semegen, Alexey
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Унікальність туристичних об’єктів УкраїниМикитюк, Софія; Mykytyuk, Sofia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Туристично-рекреаційна діяльністьПоліщук, Наталія; Polishchuk, Natalia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезеньІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Інноваційні засоби рекламиОксентюк, Богдана Андріївна; Грабовський, Андрій; Oksentyuk, Bogdana; Hrabovskyi, Andrii
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Взаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємствПаньків, Дарина; Pankiv, Daryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Людський ресурс у виробництві послугСтеців, Ярослав; Stetsiv, Yaroslav
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Айдентика – шлях успіху компаніїВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article17-кві-200821-бер-2016Аналіз конкурентної позиції підприємстваМедвідь, В.
Article17-кві-200821-бер-2016Шляхи підвищення якості продукції на підприємствах молочної промисловостіХоміцька, В.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові проблеми процесу постачання на підприємствах в умовах ринкової економікиПавлишин, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Конкурентоспроможність товару як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринкуСвіжінська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості формування комплексу просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку УкраїниДовгошия, Н.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Складське господарство: основні завдання та проблеми розвиткуЛучишин, І.; Luchyshyn, I.
Article25-кві-201726-лип-2017Реклама в системі маркетингових комунікаційТурчиневич, Ю.; Turchinevich, U.
Article25-кві-201726-лип-2017Сучасні форми прямого маркетингуЖарська, У.; Zharska, U.
Conference Abstract31-бер-202017-кві-2020Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємстваПолегонька, Наталя; Polegon’ka, Natalya
Article6-кві-201722-чер-2017Дослідження ролі маркетингової політики розподілу в діяльності підприємстваБабій, Мар’яна; Зяйлик, Марія Федорівна; Babiy, Mariana; Zyajlyk, Mariia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вірусний маркетинг як метод електронної комерціїГой, Віта; Hoi, Vita
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Marketing doświadczeń jako nowa technologia marketingowa, na przykładzie marki disneyShchyhelska, H. O.; Shchyhelska, V. R.; Szczygielska, H. O.; Szczygielska, W. R.
Conference Abstract11-жов-201728-жов-2017Изучение возможности получения зерновых напитков на основе биоактивированного зерна соиOurbanchik, E.; Mikhachou, M.; Borsuk, E.; Урбанчик, Е. Н.; Михачев, Н. О.; Борсук, Е. А.
Conference Abstract2-гру-202130-гру-2021Можливості та загрози діджиталізації міжнародних вантажних автомобільних перевезеньДмитрів, Дмитро Володимирович; Дмитрів, О. Р.; Dmytriv, Dmytro; Dmytriv, Olena
Article24-жов-201322-бер-2017Світовий та вітчизняний неприбутковий сектор: тенденції та перспективи розвиткуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article20-лис-201316-бер-2017Зниження ризику діяльності підприємства інструментарієм хеджуванняГарматій, Н.
Article27-кві-201716-чер-2017Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Нативна реклама – дві сторони однієї медаліШеліга, Інна; Sheliha, Inna
Conference Abstract28-кві-202216-чер-2022Просування бренду підприємства засобами цифрового маркетингуСобко, І.; Бачинська, О. М.; Sobko, I.; Bachynska, O. M.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018PR як інструмент маркетингових комунікаційВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні засади маркетингу інноваційЯмпольський, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article19-лис-20141-лют-2016Економічна сутність інновацій та інноваційної діяльностіОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, A. O.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Роль маркетингової служби на підприємствах західного регіону УкраїниЯдчишин, Павло; Yadchyshyn, Pavlo
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерівПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Ключові тренди розвитку інтернет провайдерівПіняк, Ірина Любомирівна; Федай, Юлія; Pinyak, Iryna; Feday, Yuliya
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Маркетингові інновації в діяльності підприємстваЧорномаз, Соломія; Shornomas, Solomija
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послугСукач, Галина; Sukach, Galyna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризиФалович, Володимир Андрійович; Бакуліна, Наталія; Falovych, Volodymyr; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Ендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваШундаревська, Христина; Shundarevska, Khrystyna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Стратегія розвитку бізнесу: підхід високого зростанняЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Маркетинг цінностейШморгун, Віталій; Shmorgun, Vitaly
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Туристичний продукт як об'єкт маркетингових дослідженьГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiya; Kulyk, Yuliia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємстваБереза, Віталій; Bereza, Vitaly
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Маркетинг 3.0 – нова парадигма маркетингуЧорноус, Іванна; Chornous, Ivanna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості життєвого циклу товару в умовах кризиДручків, Ганна; Druchkiv, Hanna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості попиту на промисловому ринкуДручків, Ганна; Druchkiv, Hanna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Значимість іміджу для успіху організаціїПастухевич, Назар; Pastukheviich, Nazar
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Роль упаковки при реалізації товаруГолова, Віталій; Golova, Vitaly
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Інтернет-технології в туризміОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Джерела формування цінності брендуСарабун, Наталя; Sarabun, Nataliya
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємстваВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Сучасні тренди інтернет-маркетингуСвергун, Михайло; Sverhun, Mykhailo
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Оцінка конкурентоспроможності підприємстваБерезівська, Надія; Nadiya, Berezivska
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємстваСвергун, Микола; Sverhun, Mykola
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачівБоднар, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Створення маркетингових служб в системі управління інтернет-маркетингом фірмиГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Стратегія удосконалення іміджу підприємства та smm -маркетингЧабан, Тетяна; Chaban, Tatiana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Аспекти формування бренду промисловими підприємствами УкраїниСарабун, Наталія; Sarabun, Nataliya
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Поняття інноваційного маркетингу як інструменту розвитку підприємстваФлісак, Віталій; Flisak, Vitalii
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Конкурентна розвідка чи промисловий шпіонажШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svetlana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємствМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Технології продажів як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Підвищення конкурентоспроможності підприємств в контексті їх стратегічного розвиткуРобак, Петро; Robak, Peter
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Еволюція розвитку маркетингуБодрух, Ірина; Bodrukh, Iryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract23-бер-201816-тра-2018Інноваційна стратегія як необхідна умова конкурентних перевагЗагородна, Ольга Михайлівна; Zahorodna, O. M.
Conference Abstract23-бер-201816-тра-2018Сегментація як аналітична функція маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Управління маркетинговою діяльністю підприємств послугРабий, Віктор; Rabiy, Victor
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Реклама в сучасному суспільствіПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Прихований маркетингДябло, Марія; Dyablo, Maria
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості консалтингових послугЧубак, Богдан; Chubak, Bogdan
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільствіЗяйлик, Марія Федорівна; Zaylyk, Maria
Conference Abstract31-бер-202123-кві-2021Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Conference Abstract30-жов-202026-лис-2020Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Експертиза якості коньяківШпеник, Любов; Spenic, Liubov
Other18-тра-20118-чер-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article23-кві-200913-бер-2016Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article27-жов-201020-лют-2016Пріоритети розвитку зеленого туризму в УкраїніКраузе, О.
Article25-кві-201316-лют-2016Вплив маркетингової логістики на діяльність підприємстваКульматицька, І.
Conference Abstract2-тра-20183-лип-2018Increasing the competitiveness of ukrainian universities in conditions of modern educational marketКругленко, Людмила; Поляковська, Ольга; Kruhlenko, Lyudmyla; Poliakovska, Olha
Conference Abstract6-гру-20229-січ-2023Аналіз онлайнових бірж перевезень вантажів східної ЄвропиКрицька, Л.; Krytska, L.
Conference Abstract29-бер-201816-лис-2018Ефективне управління комплексом маркетингових комунікаційТеслюк, Зоряна; Tesluk, Zoriana
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництваШпилик, Світлана Василівна; Сямро, М. М.; Shpylyk, S. V.; Syamro, M. M.
Результати 1-100 зі 292 (час пошуку: 0.003 секунди).