Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 174 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article22-кві-2010Теоретичні засади маркетингу інноваційЯмпольський, О.
Article19-лис-2014Економічна сутність інновацій та інноваційної діяльностіОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, A. O.
Article17-кві-2008Конкурентоспроможність товару як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринкуСвіжінська, О.
Article26-кві-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article25-кві-2017Сучасні форми прямого маркетингуЖарська, У.; Zharska, U.
Conference Abstract11-жов-2017Изучение возможности получения зерновых напитков на основе биоактивированного зерна соиOurbanchik, E.; Mikhachou, M.; Borsuk, E.; Урбанчик, Е. Н.; Михачев, Н. О.; Борсук, Е. А.
Article27-кві-2017Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Article23-кві-2009Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article27-жов-2010Пріоритети розвитку зеленого туризму в УкраїніКраузе, О.
Article25-кві-2013Вплив маркетингової логістики на діяльність підприємстваКульматицька, І.
Other18-тра-2011Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаЯремчук, Ігор; Yaremchuck, Igor
Other18-тра-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Article24-жов-2013Світовий та вітчизняний неприбутковий сектор: тенденції та перспективи розвиткуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article17-кві-2008Аналіз конкурентної позиції підприємстваМедвідь, В.
Article17-кві-2008Шляхи підвищення якості продукції на підприємствах молочної промисловостіХоміцька, В.
Article17-кві-2008Ключові проблеми процесу постачання на підприємствах в умовах ринкової економікиПавлишин, І.
Article22-кві-2010Особливості формування комплексу просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку УкраїниДовгошия, Н.
Article20-лис-2013Зниження ризику діяльності підприємства інструментарієм хеджуванняГарматій, Н.
Other18-тра-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article23-кві-2009Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article23-кві-2009Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article6-кві-2017Дослідження ролі маркетингової політики розподілу в діяльності підприємстваБабій, Мар’яна; Зяйлик, Марія Федорівна; Babiy, Mariana; Zyajlyk, Mariia
Conference Abstract20-гру-2017Нативна реклама – дві сторони однієї медаліШеліга, Інна; Sheliha, Inna
Conference Abstract20-гру-2017Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємстваПолегонька, Наталя; Polegon’ka, Natalya
Article25-кві-2017Реклама в системі маркетингових комунікаційТурчиневич, Ю.; Turchinevich, U.
Conference Abstract16-лис-2017Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництваШпилик, Світлана Василівна; Сямро, М. М.; Shpylyk, S. V.; Syamro, M. M.
Conference Abstract16-лис-2017Marketing doświadczeń jako nowa technologia marketingowa, na przykładzie marki disneyShchyhelska, H. O.; Shchyhelska, V. R.; Szczygielska, H. O.; Szczygielska, W. R.
Conference Abstract23-бер-2018Інноваційна стратегія як необхідна умова конкурентних перевагЗагородна, Ольга Михайлівна; Zahorodna, O. M.
Conference Abstract23-бер-2018Сегментація як аналітична функція маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Working Paper18-тра-2011Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствГорощак, Ірина; Horoshchak, Iryna
Other18-тра-2011Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці?Залецька, Віра; Zaletska, Vira
Other18-тра-2011Актуальність дослідження регіональної конкурентоспроможностіДовгий, Андрій; Dovgiy, Andriy
Article5-гру-2012Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article21-гру-2010Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article29-жов-2014Маркетинг передвиборчих кампанійЗяйлик, М.; Zyaylik, M.
Article21-тра-2014Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article19-кві-2011Проблеми і перспективи спирто-горілчаної галузіДубовіцька, Н.
Article25-кві-2013Маректинг у всесвітній мережі ІнтернетПономар, Н. М.
Article27-бер-2015Використання новітніх технологій для досягнення успіхуАнтонів, Єсенія; Малюта, Людмила Ярославівна; Antoniv, Yeseniya; Maliuta, Lyudmyla
Other18-тра-2011Формування іміджу банківських організаційДейнега, Інна; Deynega, Inna; Дейнега, Олександр; Deynega, Olexandr
Article5-гру-2012Маркетинг екологічних інновацій на прикладі шацького національного природного паркуХом’як, К.; Вовк, Ю.
Article22-кві-2010Проблеми розвитку ринку цінних паперів в УкраїніТимошенко, Н.
Article19-тра-2015Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Other18-тра-2011Багатофакторні математичні моделі в оцінюванні конкурентоспроможності підприємствБорисова, Тетяна; Borisova, Tetyana
Article19-тра-2015Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article19-кві-2011Автоматизація бізнес-планування діяльності підприємстваЯремчук, І.
Article25-кві-2013Розробка веб-сервісу “Аналізатор коду HTML” для виявлення критеріїв оптимізації веб-ресурсівМухамедова, А.
Article23-кві-2009Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-кві-2009Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article22-кві-2010Імідж товару, його визначення і значенняПавліковський, І.
Article22-кві-2010Екологічний маркетинг як функція управлінняУгрин, Б.
Article19-кві-2011Маркетингова стратегія інноваційних товарівКачечка, О.
Article22-кві-2010Проблеми розвитку системи засобів масової інформації на українського ринкуБойко, Н.
Article22-кві-2010Виставкова діяльність ТОВ „ОСП Корпорація Ватра”Качуровська, О.
Article24-кві-2014Дослідження споживчих мотивацій на облицювальні виробиВинничок, К.; Vinnichek, K.
Article22-кві-2010PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Article22-кві-2010Особливості проведення зустрічі з іноземними партнерамиЛевченко, Є. А.
Article22-кві-2010Маркетингові рішення в комерційній діяльності підприємстваКицкай, О.
Article22-кві-2010Формування позицій підприємств на конкурентних ринкахКавецька, О.
Article24-кві-2014Споживча цінність людських потребБаб’як, В.; Bab’yak, In.
Article23-кві-2009Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article18-кві-2012Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article25-кві-2013Основи організації збутової діяльності на підприємствіГевик, Л.
Article22-кві-2010Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності підприємстваУгрин, Б.
Article22-кві-2010Пріоритетні напрямки розвитку розвитку ринку пива в УкраїніПістун, В. В.
Article22-кві-2010Витрати на виробництво в системі управління витратамиУкраїнець, О.
Article22-кві-2010Сутність понять «бренду» та «брендінгу»Спиридонова, Ю.
Article22-вер-2016Роль бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваАртеменко, Людмила; Artemenko, Lyudmyla
Article22-вер-2016Особливості розвитку локальних економічних системІвасів, Ірина; Ivasiv, Iryna
Article22-кві-2010Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірмиСавгіра, Р.
Article23-кві-2009Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article14-тра-2008Формування конкурентних переваг в умовах ринкової економіки УкраїниРожко, Н.
Article27-бер-2015Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємствЗяйлик, Марія Федорівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Zyaylik, Maria; Yurik, Natalia
Article20-кві-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article20-кві-2016Проблеми збутової політики сучасних українських підприємствКароль, С.; Karol, S.
Article25-кві-2013Інформація в системі маркетингуПелехата, Н.
Article19-кві-2011Позиціонування товару як ефективний метод просування на ринкуБарабаш, С.
Article25-кві-2013Регулювання біржової діяльністі в УкраїніАнтонюк, Ю.
Article23-кві-2009Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article14-тра-2008Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article24-кві-2014Розробка та впровадження маркетингової стратегії як засіб економічного зростання підприємстваЄлісєєва, Л.; Yeliseeva, L.
Article26-кві-2016Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємствПилипів, Володимир; Pylypiv, Vladimir
Article26-кві-2016Вибір функцій продукції як інструмент маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article18-тра-2016Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article18-тра-2016Сутність аналізу маркетингових комунікаційДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, O. D.
Article21-тра-2014Аналіз та оцінка ринкових позицій суб’єктів господарюванняКовалішина, Ілона; Kovalishyna, Ilona
Article22-кві-2010Проблеми виходу нового товару на ринокЯнчур, О.
Article26-кві-2016Обслуговування як елемент товарної політикиХалюта, Алла; Halyuta, Alla
Article26-кві-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article17-кві-2008Засоби поширення рекламиКостюк, Ю.
Article26-кві-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article17-кві-2008Підвищення ефективності формування товарного асортименту підприємстваКузюк, Ю.
Article17-кві-2008Сучасні підходи до структури комплексу маркетингуЛасій, О.
Article17-кві-2008Ключові завдання організації закупівель згідно логістичної концепції «just-in-time»Саган, О.
Article17-кві-2008Екологічна свідомість «зеленого маркетингу»Мурована, З.
Article17-кві-2008Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікаційРасевич, І.
Article17-кві-2008Основні підходи до визначення поняття „реклама”Туренко, О.
Article17-кві-2008Використання відновлюваних джерел енергіїСокульська, Н.
Article17-кві-2008Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствахШафарусь, А.
Article26-кві-2016Дослідження маркетингових перспектив вітчизняної пивоварної промисловостіЛюбунь, Василь; Lubun, Vasil
Результати 1-100 зі 174 (час пошуку: 0.005 секунди).