Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 167 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article17-кві-2008Конкурентоспроможність товару як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринкуСвіжінська, О.
Article22-кві-2010Особливості формування комплексу просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку УкраїниДовгошия, Н.
Article19-лис-2014Економічна сутність інновацій та інноваційної діяльностіОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, A. O.
Article26-кві-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article17-кві-2008Ключові проблеми процесу постачання на підприємствах в умовах ринкової економікиПавлишин, І.
Article17-кві-2008Аналіз конкурентної позиції підприємстваМедвідь, В.
Article17-кві-2008Шляхи підвищення якості продукції на підприємствах молочної промисловостіХоміцька, В.
Article22-кві-2010Теоретичні засади маркетингу інноваційЯмпольський, О.
Other18-тра-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article23-кві-2009Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article23-кві-2009Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article27-жов-2010Пріоритети розвитку зеленого туризму в УкраїніКраузе, О.
Article25-кві-2013Вплив маркетингової логістики на діяльність підприємстваКульматицька, І.
Article23-кві-2009Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Other18-тра-2011Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці?Залецька, Віра; Zaletska, Vira
Working Paper18-тра-2011Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствГорощак, Ірина; Horoshchak, Iryna
Article5-гру-2012Маркетинг екологічних інновацій на прикладі Шацького національного природного паркуХом’як, В.; Вовк, Я.
Article19-кві-2011Маркетинг на ринку інтелектуальної власностіМоритко, Г.
Article21-гру-2010Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваПлешаков, Андрій; Pleshakov, Andriy
Article22-кві-2010Теоретичні основи розвитку страхового маркетингу в УкраїніКачечка, О.
Article19-кві-2011Маркетинг об’єктів інтелектуальної власностіКозіцька, Х.
Article19-тра-2015Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловостіШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Other18-тра-2011Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаЯремчук, Ігор; Yaremchuck, Igor
Other18-тра-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Article24-кві-2014Дослідження споживчих мотивацій на облицювальні виробиВинничок, К.; Vinnichek, K.
Article22-кві-2010PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Article22-кві-2010Особливості проведення зустрічі з іноземними партнерамиЛевченко, Є. А.
Article22-кві-2010Маркетингові рішення в комерційній діяльності підприємстваКицкай, О.
Article22-кві-2010Виставкова діяльність ТОВ „ОСП Корпорація Ватра”Качуровська, О.
Article27-жов-2010Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article27-бер-2015Інтернет маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваЗаблоцький, Тарас Стефанович; Вовк, Ірина; Zablotskiy, Taras; Vovk, Iryna
Article14-гру-2011Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингуРатинський, В.
Article22-кві-2010Сутність понять «бренду» та «брендінгу»Спиридонова, Ю.
Article21-тра-2014Дизайн маркетингового дослідженняРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article25-кві-2013Основи організації збутової діяльності на підприємствіГевик, Л.
Article22-кві-2010Особливості маркетингових досліджень ринку спиртуКізлик, Т.
Article21-тра-2014Моделювання управління запасами у копрорації «Рошен»Гарматій, Сергій; Harmatiy, Serhii
Article22-кві-2010Формування позицій підприємств на конкурентних ринкахКавецька, О.
Article24-кві-2014Споживча цінність людських потребБаб’як, В.; Bab’yak, In.
Article22-кві-2010Біржі, як двигуни ринкових відносин: проблеми й механізми розвитку в Україні єдиного біржового просторуРибак, Н.
Article8-жов-2015Повышение эффективности маркетинговой деятельности предприятий пищевой промышленности на основе сбалансированной системы показателей и рейтинговой оценкиKlimova, Yuliya; Moskaleva, Alina; Климова, Юлия; Москалева, Алина
Article22-кві-2010Сутність та оособливості системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняКішка, Ю.
Article22-кві-2010Підходи до вибору засобів рекламиВасилишин, Т.
Article22-кві-2010Визначення відмінностей між PR та рекламоюРібун, Х.
Other18-тра-2011Актуальність дослідження регіональної конкурентоспроможностіДовгий, Андрій; Dovgiy, Andriy
Article19-кві-2011Проблеми і перспективи спирто-горілчаної галузіДубовіцька, Н.
Article25-кві-2013Маректинг у всесвітній мережі ІнтернетПономар, Н. М.
Article22-кві-2010Проблеми розвитку ринку цінних паперів в УкраїніТимошенко, Н.
Article27-бер-2015Використання новітніх технологій для досягнення успіхуАнтонів, Єсенія; Малюта, Людмила Ярославівна; Antoniv, Yeseniya; Maliuta, Lyudmyla
Article19-тра-2015Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article19-кві-2011Автоматизація бізнес-планування діяльності підприємстваЯремчук, І.
Article22-кві-2010Імідж товару, його визначення і значенняПавліковський, І.
Article22-кві-2010Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності підприємстваУгрин, Б.
Article18-кві-2012Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article25-кві-2013Розробка веб-сервісу “Аналізатор коду HTML” для виявлення критеріїв оптимізації веб-ресурсівМухамедова, А.
Article22-кві-2010Екологічний маркетинг як функція управлінняУгрин, Б.
Article23-кві-2009Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-кві-2009Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article19-тра-2015Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article21-тра-2014Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article29-жов-2014Маркетинг передвиборчих кампанійЗяйлик, М.; Zyaylik, M.
Article5-гру-2012Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article21-гру-2010Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article19-кві-2011Маркетингова стратегія інноваційних товарівКачечка, О.
Article23-кві-2009Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article22-кві-2010Взаємозв’язок функцій підприємств і торгово-промислових палатКушнір, О.
Article22-кві-2010Проблеми розвитку системи засобів масової інформації на українського ринкуБойко, Н.
Article22-кві-2010Пріоритетні напрямки розвитку розвитку ринку пива в УкраїніПістун, В. В.
Article22-кві-2010Витрати на виробництво в системі управління витратамиУкраїнець, О.
Article22-кві-2010Матеріально-технічне забезпечення в діяльності промислового підприємстваСокульська, О.
Article24-кві-2014Місце логістики у системі виробничо-збутової діяльності підприємстваПинило, Т.; Pinilo, T.
Article22-кві-2010Формування і реалізація товарних стратегійГудзь, І.
Article24-кві-2014Основні аспекти управління маркетингом як системоюПаренна, І.; Parenna, I.
Article20-кві-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article14-тра-2008Формування конкурентних переваг в умовах ринкової економіки УкраїниРожко, Н.
Article27-бер-2015Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємствЗяйлик, Марія Федорівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Zyaylik, Maria; Yurik, Natalia
Article22-кві-2010Завдання комплексу маркетингу в умовах ринкуШимків, Т.
Article22-кві-2010Визначення наявних і формування нових конкурентних перевагСаханевич, Г.
Article23-кві-2009Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article22-кві-2010Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірмиСавгіра, Р.
Article19-кві-2011Офшорні компанії і їх вплив на економіку УкраїниБарабаш, С.
Article25-кві-2013Регулювання біржової діяльністі в УкраїніАнтонюк, Ю.
Article22-кві-2010Територіальний маркетингМашталяр, Г.
Article22-кві-2010Сучасні підходи до товарної стратегії підприємстваКозак, О.
Article22-кві-2010Товар у системі маркетингуВолкова, Т.
Article22-кві-2010Технопарки України: стан та проблеми розвиткуШуран, І.
Article20-кві-2016Проблеми збутової політики сучасних українських підприємствКароль, С.; Karol, S.
Article25-кві-2013Інформація в системі маркетингуПелехата, Н.
Article19-кві-2011Позиціонування товару як ефективний метод просування на ринкуБарабаш, С.
Article26-кві-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article22-кві-2010Реклама як метод впливу на поведінку споживачаКопершевич, Т.
Article15-жов-2015Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємствПилип’юк, Л. М.; Pilipyuk, L. M.
Article22-кві-2010Шляхи удосконалення організації маркетингу на підприємствіЮрик, Т.
Article22-кві-2010Проблеми ефективного використання механізмів впливу маркетингу на ринок інноваційних товарівГупка, В.
Article26-кві-2016Теоретичні аспекти сутності конкурентних стратегій підприємствГончаровська, Інна; Honcharovska, Inna
Article22-кві-2010Сутність критеріїв сегментаціїМацьків, У.
Article20-лис-2013Зниження ризику діяльності підприємства інструментарієм хеджуванняГарматій, Н.
Article24-жов-2013Світовий та вітчизняний неприбутковий сектор: тенденції та перспективи розвиткуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Other18-тра-2011Формування іміджу банківських організаційДейнега, Інна; Deynega, Inna; Дейнега, Олександр; Deynega, Olexandr
Article5-гру-2012Маркетинг екологічних інновацій на прикладі шацького національного природного паркуХом’як, К.; Вовк, Ю.
Результати 1-100 зі 167 (час пошуку: 0.005 секунди).