Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-100 of 182 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article22-Apr-201020-Feb-2016Теоретичні засади маркетингу інноваційЯмпольський, О.
Article19-Nov-20141-Feb-2016Економічна сутність інновацій та інноваційної діяльностіОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, A. O.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Конкурентоспроможність товару як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринкуСвіжінська, О.
Article26-Apr-201624-May-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article25-Apr-201726-Jul-2017Сучасні форми прямого маркетингуЖарська, У.; Zharska, U.
Conference Abstract11-Oct-201728-Oct-2017Изучение возможности получения зерновых напитков на основе биоактивированного зерна соиOurbanchik, E.; Mikhachou, M.; Borsuk, E.; Урбанчик, Е. Н.; Михачев, Н. О.; Борсук, Е. А.
Article27-Apr-201716-Jun-2017Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Article23-Apr-200913-Mar-2016Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article27-Oct-201020-Feb-2016Пріоритети розвитку зеленого туризму в УкраїніКраузе, О.
Article25-Apr-201316-Feb-2016Вплив маркетингової логістики на діяльність підприємстваКульматицька, І.
Other18-May-20118-Jun-2011Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаЯремчук, Ігор; Yaremchuck, Igor
Other18-May-20118-Jun-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Article24-Oct-201322-Mar-2017Світовий та вітчизняний неприбутковий сектор: тенденції та перспективи розвиткуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Аналіз конкурентної позиції підприємстваМедвідь, В.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Шляхи підвищення якості продукції на підприємствах молочної промисловостіХоміцька, В.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Ключові проблеми процесу постачання на підприємствах в умовах ринкової економікиПавлишин, І.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Особливості формування комплексу просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку УкраїниДовгошия, Н.
Article20-Nov-201316-Mar-2017Зниження ризику діяльності підприємства інструментарієм хеджуванняГарматій, Н.
Other18-May-20118-Jun-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article23-Apr-200913-Mar-2016Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article6-Apr-201722-Jun-2017Дослідження ролі маркетингової політики розподілу в діяльності підприємстваБабій, Мар’яна; Зяйлик, Марія Федорівна; Babiy, Mariana; Zyajlyk, Mariia
Conference Abstract20-Dec-201731-Mar-2018Нативна реклама – дві сторони однієї медаліШеліга, Інна; Sheliha, Inna
Conference Abstract20-Dec-201731-Mar-2018Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємстваПолегонька, Наталя; Polegon’ka, Natalya
Article25-Apr-201726-Jul-2017Реклама в системі маркетингових комунікаційТурчиневич, Ю.; Turchinevich, U.
Conference Abstract16-Nov-201725-Jan-2018Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництваШпилик, Світлана Василівна; Сямро, М. М.; Shpylyk, S. V.; Syamro, M. M.
Conference Abstract16-Nov-201725-Jan-2018Marketing doświadczeń jako nowa technologia marketingowa, na przykładzie marki disneyShchyhelska, H. O.; Shchyhelska, V. R.; Szczygielska, H. O.; Szczygielska, W. R.
Conference Abstract23-Mar-201816-May-2018Інноваційна стратегія як необхідна умова конкурентних перевагЗагородна, Ольга Михайлівна; Zahorodna, O. M.
Conference Abstract23-Mar-201816-May-2018Сегментація як аналітична функція маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Working Paper18-May-20117-Jun-2011Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствГорощак, Ірина; Horoshchak, Iryna
Other18-May-20117-Jun-2011Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці?Залецька, Віра; Zaletska, Vira
Other18-May-20117-Jun-2011Актуальність дослідження регіональної конкурентоспроможностіДовгий, Андрій; Dovgiy, Andriy
Article5-Dec-201211-Feb-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article21-Dec-201024-Feb-2016Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article29-Oct-201422-Jan-2016Маркетинг передвиборчих кампанійЗяйлик, М.; Zyaylik, M.
Article21-May-201427-Jan-2016Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article19-Apr-201116-Feb-2016Проблеми і перспективи спирто-горілчаної галузіДубовіцька, Н.
Article25-Apr-201316-Feb-2016Маректинг у всесвітній мережі ІнтернетПономар, Н. М.
Article27-Mar-201527-Jan-2016Використання новітніх технологій для досягнення успіхуАнтонів, Єсенія; Малюта, Людмила Ярославівна; Antoniv, Yeseniya; Maliuta, Lyudmyla
Other18-May-20117-Jun-2011Формування іміджу банківських організаційДейнега, Інна; Deynega, Inna; Дейнега, Олександр; Deynega, Olexandr
Article5-Dec-201211-Feb-2016Маркетинг екологічних інновацій на прикладі шацького національного природного паркуХом’як, К.; Вовк, Ю.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Проблеми розвитку ринку цінних паперів в УкраїніТимошенко, Н.
Article19-May-201521-Jan-2016Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Other18-May-20117-Jun-2011Багатофакторні математичні моделі в оцінюванні конкурентоспроможності підприємствБорисова, Тетяна; Borisova, Tetyana
Article19-May-201521-Jan-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article19-Apr-201116-Feb-2016Автоматизація бізнес-планування діяльності підприємстваЯремчук, І.
Article25-Apr-201316-Feb-2016Розробка веб-сервісу “Аналізатор коду HTML” для виявлення критеріїв оптимізації веб-ресурсівМухамедова, А.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Імідж товару, його визначення і значенняПавліковський, І.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Екологічний маркетинг як функція управлінняУгрин, Б.
Article19-Apr-201116-Feb-2016Маркетингова стратегія інноваційних товарівКачечка, О.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Проблеми розвитку системи засобів масової інформації на українського ринкуБойко, Н.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Виставкова діяльність ТОВ „ОСП Корпорація Ватра”Качуровська, О.
Article24-Apr-20146-Mar-2016Дослідження споживчих мотивацій на облицювальні виробиВинничок, К.; Vinnichek, K.
Article22-Apr-201020-Feb-2016PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Особливості проведення зустрічі з іноземними партнерамиЛевченко, Є. А.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Маркетингові рішення в комерційній діяльності підприємстваКицкай, О.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Формування позицій підприємств на конкурентних ринкахКавецька, О.
Article24-Apr-20146-Mar-2016Споживча цінність людських потребБаб’як, В.; Bab’yak, In.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article18-Apr-201228-Jan-2016Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article25-Apr-201316-Feb-2016Основи організації збутової діяльності на підприємствіГевик, Л.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності підприємстваУгрин, Б.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Пріоритетні напрямки розвитку розвитку ринку пива в УкраїніПістун, В. В.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Витрати на виробництво в системі управління витратамиУкраїнець, О.
Article22-Apr-201020-Feb-2016Сутність понять «бренду» та «брендінгу»Спиридонова, Ю.
Article22-Sep-201626-Oct-2016Роль бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваАртеменко, Людмила; Artemenko, Lyudmyla
Article22-Sep-201626-Oct-2016Особливості розвитку локальних економічних системІвасів, Ірина; Ivasiv, Iryna
Article22-Apr-201020-Feb-2016Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірмиСавгіра, Р.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article14-May-200824-May-2016Формування конкурентних переваг в умовах ринкової економіки УкраїниРожко, Н.
Article27-Mar-201527-Jan-2016Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємствЗяйлик, Марія Федорівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Zyaylik, Maria; Yurik, Natalia
Article20-Apr-201625-May-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article20-Apr-201625-May-2016Проблеми збутової політики сучасних українських підприємствКароль, С.; Karol, S.
Article25-Apr-201316-Feb-2016Інформація в системі маркетингуПелехата, Н.
Article19-Apr-201116-Feb-2016Позиціонування товару як ефективний метод просування на ринкуБарабаш, С.
Article25-Apr-201316-Feb-2016Регулювання біржової діяльністі в УкраїніАнтонюк, Ю.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article14-May-200824-May-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article24-Apr-20146-Mar-2016Розробка та впровадження маркетингової стратегії як засіб економічного зростання підприємстваЄлісєєва, Л.; Yeliseeva, L.
Article26-Apr-201624-May-2016Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємствПилипів, Володимир; Pylypiv, Vladimir
Article26-Apr-201624-May-2016Вибір функцій продукції як інструмент маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article18-May-20168-Jul-2016Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article18-May-20168-Jul-2016Сутність аналізу маркетингових комунікаційДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, O. D.
Article21-May-201427-Jan-2016Аналіз та оцінка ринкових позицій суб’єктів господарюванняКовалішина, Ілона; Kovalishyna, Ilona
Article22-Apr-201020-Feb-2016Проблеми виходу нового товару на ринокЯнчур, О.
Article26-Apr-201624-May-2016Обслуговування як елемент товарної політикиХалюта, Алла; Halyuta, Alla
Article26-Apr-201624-May-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article17-Apr-200821-Mar-2016Засоби поширення рекламиКостюк, Ю.
Article26-Apr-201624-May-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article17-Apr-200821-Mar-2016Підвищення ефективності формування товарного асортименту підприємстваКузюк, Ю.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Сучасні підходи до структури комплексу маркетингуЛасій, О.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Ключові завдання організації закупівель згідно логістичної концепції «just-in-time»Саган, О.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Екологічна свідомість «зеленого маркетингу»Мурована, З.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікаційРасевич, І.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Основні підходи до визначення поняття „реклама”Туренко, О.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Використання відновлюваних джерел енергіїСокульська, Н.
Article17-Apr-200821-Mar-2016Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствахШафарусь, А.
Article26-Apr-201624-May-2016Дослідження маркетингових перспектив вітчизняної пивоварної промисловостіЛюбунь, Василь; Lubun, Vasil
Results 1-100 of 182 (Search time: 0.003 seconds).