Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33093

Назва: Сучасні тренди інтернет-маркетингу
Інші назви: Modern trends of internet marketing
Автори: Свергун, Михайло
Sverhun, Mykhailo
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Свергун М. Сучасні тренди інтернет-маркетингу / Свергун Михайло // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 46–47. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Sverhun M. (2020) Suchasni trendy internet-marketynhu [Modern trends of internet marketing]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 46-47 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 46-47
Початкова сторінка: 46
Кінцева сторінка: 47
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33093
Перелік літератури: 1) Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди інтернет маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2019, Вип. 24.- С. 75-85.; 2) Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни. Харків: Вид-во «Ранок» : Фабула, 2019. – 240 с.
References: 1) Turchyn L., Ostroverkhov V. Suchasni trendy internet marketynhu. Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy, 2019, Iss. 24, P. 75-85.; 2) Rais E., Traut Dzh. Marketynhovi viiny. Kharkiv: Vyd-vo "Ranok" : Fabula, 2019, 240 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.