Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33093

Tittel: Сучасні тренди інтернет-маркетингу
Alternative titler: Modern trends of internet marketing
Authors: Свергун, Михайло
Sverhun, Mykhailo
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Свергун М. Сучасні тренди інтернет-маркетингу / Свергун Михайло // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 46–47. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description (International): Sverhun M. (2020) Suchasni trendy internet-marketynhu [Modern trends of internet marketing]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 46-47 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 16-nov-2020
Date of entry: 13-des-2020
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 46-47
Start page: 46
End page: 47
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33093
References (Ukraine): 1) Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди інтернет маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2019, Вип. 24.- С. 75-85.; 2) Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни. Харків: Вид-во «Ранок» : Фабула, 2019. – 240 с.
References (International): 1) Turchyn L., Ostroverkhov V. Suchasni trendy internet marketynhu. Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy, 2019, Iss. 24, P. 75-85.; 2) Rais E., Traut Dzh. Marketynhovi viiny. Kharkiv: Vyd-vo "Ranok" : Fabula, 2019, 240 p.
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright