Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11965

Назва: Теоретичні засади маркетингу інновацій
Автори: Ямпольський, О.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ямпольський О. Теоретичні засади маркетингу інновацій / Ямпольський О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 343. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Iampolskii O. (2010) Teoretychni zasady marketynhu innovatsii. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 343 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Конференція/захід: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 22-кві-2010
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 22-23 квітня 2010 року
УДК: 339.138
Діапазон сторінок: 343
Початкова сторінка: 343
Кінцева сторінка: 343
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11965
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.