Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34906

Назва: Сучасні проблеми управління продажем
Інші назви: Modern problems of sales management
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Дячун О. Д. Сучасні проблеми управління продажем / Ольга Дячун // Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня-01 квітня 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 61–63. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Dyachun O. (2021) Suchasni problemy upravlinnia prodazhem [Modern problems of sales management]. Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March-01 April 2021), pp. 61-63 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 31-бер-2021
Дата внесення: 23-кві-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 31 березня-01 квітня 2021 року
31 March-01 April 2021
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 61-63
Початкова сторінка: 61
Кінцева сторінка: 63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34906
ISBN: 978-617-7875-13-9
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/
https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
Перелік літератури: 1. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг – менеджмент. Питер, 2012. 816 c.
2. Системи управління взаємовідносинами із клієнтами. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
3. Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
4. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.
5. Основні проблеми інтернет-торгівлі – інформаційний бізнес. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
References: 1. Kotler F., Keller K.L. Marketinh – menedzhment. Piter, 2012. 816 c.
2. Systemy upravlinnia vzaiemovidnosynamy iz kliientamy. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
3. Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u marketynhu. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
4. Tsikavi fakty pro Internet-torhivliu u sviti u 2018 rotsi. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.
5. Osnovni problemy internet-torhivli – informatsiinyi biznes. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:VІ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.