กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34906

ชื่อเรื่อง: Сучасні проблеми управління продажем
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Modern problems of sales management
ผู้แต่ง: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Д. Сучасні проблеми управління продажем / Ольга Дячун // Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня-01 квітня 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 61–63. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description (International): Dyachun O. (2021) Suchasni problemy upravlinnia prodazhem [Modern problems of sales management]. Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March-01 April 2021), pp. 61-63 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Conference/Event: Ⅵ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
วันที่เผยแพร่: 31-มีน-2021
Date of entry: 23-เมษ-2021
สำนักพิมพ์: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 31 березня-01 квітня 2021 року
31 March-01 April 2021
UDC: 339.138
Number of pages: 3
Page range: 61-63
Start page: 61
End page: 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34906
ISBN: 978-617-7875-13-9
Copyright owner: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL for reference material: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/
https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
References (Ukraine): 1. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг – менеджмент. Питер, 2012. 816 c.
2. Системи управління взаємовідносинами із клієнтами. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
3. Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
4. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.
5. Основні проблеми інтернет-торгівлі – інформаційний бізнес. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
References (International): 1. Kotler F., Keller K.L. Marketinh – menedzhment. Piter, 2012. 816 c.
2. Systemy upravlinnia vzaiemovidnosynamy iz kliientamy. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
3. Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u marketynhu. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
4. Tsikavi fakty pro Internet-torhivliu u sviti u 2018 rotsi. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.
5. Osnovni problemy internet-torhivli – informatsiinyi biznes. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:VІ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
FMZKPNES_2021_Dyachun_O-Modern_problems_of_sales_61-63.pdf700,11 kBAdobe PDFดู/เปิด
FMZKPNES_2021_Dyachun_O-Modern_problems_of_sales_61-63.djvu38,87 kBDjVuดู/เปิด
FMZKPNES_2021_Dyachun_O-Modern_problems_of_sales_61-63__COVER.png475,41 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น