Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38032

Назва: Просування бренду підприємства засобами цифрового маркетингу
Інші назви: Promotion of the enterprise brand by digital marketing means
Автори: Собко, І.
Бачинська, О. М.
Sobko, I.
Bachynska, O. M.
Приналежність: ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»
Kamyanets-Podilsky Professional College of the «Kamyanets-Podilsky State Institute»
Бібліографічний опис: Собко І. Просування бренду підприємства засобами цифрового маркетингу / Собко І., Бачинська О. М. // Матеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання", 28-29 квітня 2022 р. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 111–112. — (Соціальні та поведінкові науки).
Bibliographic description: Sobko I., Bachynska O. M. (2022) Prosuvannia brendu pidpryiemstva zasobamy tsyfrovoho marketynhu [Promotion of the enterprise brand by digital marketing means]. Proceedings of the Ⅴ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Current Issues" (Tern., 28-29 April 2022), pp. 111-112 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання", 2022
Proceedings of the Ⅴ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Current Issues", 2022
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання"
Дата публікації: 28-кві-2022
Дата внесення: 16-чер-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 28-29 квітня 2022 р.
28-29 April 2022
УДК: 339.138
Теми: бренд
цифровий маркетинг
просування бренду
brand
digital marketing
brand promotion
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 111-112
Початкова сторінка: 111
Кінцева сторінка: 112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38032
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Перелік літератури: 1. Давидов В.В. Вимірювання рентабельності інвестицій в Інтернет-маркетингу: всі аспекти правильної аналітики. Маркетинг і фінанси. 2013. С. 98-115.
2. Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Пневський В.В. Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. Вип. 1(24). С. 161-167.
References: 1. Davydov V.V. Vymiriuvannia rentabelnosti investytsii v Internet-marketynhu: vsi aspekty pravylnoi analityky. Marketynh i finansy. 2013. P. 98-115.
2. Tanasiichuk A.M., Sirenko S.O., Pnevskyi V.V. Formuvannia stratehii prosuvannia brendu zasobamy tsyfrovoho marketynhu. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia. 2020. Iss. 1(24). P. 161-167.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.