Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33148

Назва: Роль упаковки при реалізації товару
Інші назви: The role of packaging in the sale of goods
Автори: Голова, Віталій
Golova, Vitaly
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Голова В. Роль упаковки при реалізації товару / Голова Віталій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 150–151. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Golova V. (2020) Rol upakovky pry realizatsii tovaru [The role of packaging in the sale of goods]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 150-151 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 150-151
Початкова сторінка: 150
Кінцева сторінка: 151
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33148
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.