Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33109

Назва: Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Methods of evaluation of competitiveness of the enterprise
Автори: Курій, Наталія
Kurii, Nataliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Курій Н. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства / Курій Наталія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 79–80. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Kurii N. (2020) Metody otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Methods of evaluation of competitiveness of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 79-80 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 79-80
Початкова сторінка: 79
Кінцева сторінка: 80
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33109
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Маркетинг;
https://uk.wikipedia.org/wiki/Конкурентоспроможність
Перелік літератури: 1). Маркетингові технології для забезпечення конкурентоспроможності URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Маркетинг;
2) Конкурентоспроможність підприємства URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Конкурентоспроможність
References: 1). Marketynhovi tekhnolohii dlia zabezpechennia konkurentospromozhnosti URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Marketynh;
2) Konkurentospromozhnist pidpryiemstva URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Konkurentospromozhnist
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.