Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33105

Назва: Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств
Інші назви: Competition in the conditions of marketing orientation of enterprises
Автори: Гораль, Олег
Horal, Oleg
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гораль О. Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств / Гораль Олег // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 70–71. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Horal O. (2020) Konkurentsiia v umovakh marketynhovoi oriientatsii pidpryiemstv [Competition in the conditions of marketing orientation of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 70-71 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 70-71
Початкова сторінка: 70
Кінцева сторінка: 71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33105
Перелік літератури: 1. Азов Г.Л.Конкурентные преимущества фирмы Г.Л. Азов, А.П. Челенков. – М.: ОАО "Типография "НОВОСТИ"", 2000. – 256 с.
2. Азов Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азов. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с.
3. Жук О.І. Оцінка можливостей входження країн СНД у світову економіку: [монографія] / О.І. Жук. – К.: Вентурі, 2003. – 264 с.
4. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник / [С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабань та ін.]. – вид. 2-ге, без змін. – К.: КНЕУ, 2009. – 520 с.
References: 1. Azov H.L.Konkurentnye preimushchestva firmy H.L. Azov, A.P. Chelenkov, M., OAO "Tipohrafiia "NOVOSTI"", 2000, 256 p.
2. Azov H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azov, M., Tsentr ekonomiki i marketinha, 1996, 208 p.
3. Zhuk O.I. Otsinka mozhlyvostei vkhodzhennia krain SND u svitovu ekonomiku: [monograph], O.I. Zhuk, K., Venturi, 2003, 264 p.
4. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk, [S.M. Klymenko, T.V. Omelianenko, D.O. Baraban and other], vyd. 2-he, bez zmin, K., KNEU, 2009, 520 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.