Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33105

Tytuł: Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств
Inne tytuły: Competition in the conditions of marketing orientation of enterprises
Authors: Гораль, Олег
Horal, Oleg
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Гораль О. Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств / Гораль Олег // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 70–71. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Horal O. (2020) Konkurentsiia v umovakh marketynhovoi oriientatsii pidpryiemstv [Competition in the conditions of marketing orientation of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 70-71 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 70-71
Główna strona: 70
Strona końcowa: 71
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33105
Wykaz piśmiennictwa: 1. Азов Г.Л.Конкурентные преимущества фирмы Г.Л. Азов, А.П. Челенков. – М.: ОАО "Типография "НОВОСТИ"", 2000. – 256 с.
2. Азов Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азов. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с.
3. Жук О.І. Оцінка можливостей входження країн СНД у світову економіку: [монографія] / О.І. Жук. – К.: Вентурі, 2003. – 264 с.
4. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник / [С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабань та ін.]. – вид. 2-ге, без змін. – К.: КНЕУ, 2009. – 520 с.
References: 1. Azov H.L.Konkurentnye preimushchestva firmy H.L. Azov, A.P. Chelenkov, M., OAO "Tipohrafiia "NOVOSTI"", 2000, 256 p.
2. Azov H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azov, M., Tsentr ekonomiki i marketinha, 1996, 208 p.
3. Zhuk O.I. Otsinka mozhlyvostei vkhodzhennia krain SND u svitovu ekonomiku: [monograph], O.I. Zhuk, K., Venturi, 2003, 264 p.
4. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk, [S.M. Klymenko, T.V. Omelianenko, D.O. Baraban and other], vyd. 2-he, bez zmin, K., KNEU, 2009, 520 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi