Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33105

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГораль, Олег
dc.contributor.authorHoral, Oleg
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:48Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:48Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationГораль О. Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств / Гораль Олег // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 70–71. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33105-
dc.format.extent70-71
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleКонкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств
dc.title.alternativeCompetition in the conditions of marketing orientation of enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Азов Г.Л.Конкурентные преимущества фирмы Г.Л. Азов, А.П. Челенков. – М.: ОАО "Типография "НОВОСТИ"", 2000. – 256 с.
dc.relation.references2. Азов Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азов. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с.
dc.relation.references3. Жук О.І. Оцінка можливостей входження країн СНД у світову економіку: [монографія] / О.І. Жук. – К.: Вентурі, 2003. – 264 с.
dc.relation.references4. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник / [С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабань та ін.]. – вид. 2-ге, без змін. – К.: КНЕУ, 2009. – 520 с.
dc.relation.referencesen1. Azov H.L.Konkurentnye preimushchestva firmy H.L. Azov, A.P. Chelenkov, M., OAO "Tipohrafiia "NOVOSTI"", 2000, 256 p.
dc.relation.referencesen2. Azov H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azov, M., Tsentr ekonomiki i marketinha, 1996, 208 p.
dc.relation.referencesen3. Zhuk O.I. Otsinka mozhlyvostei vkhodzhennia krain SND u svitovu ekonomiku: [monograph], O.I. Zhuk, K., Venturi, 2003, 264 p.
dc.relation.referencesen4. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk, [S.M. Klymenko, T.V. Omelianenko, D.O. Baraban and other], vyd. 2-he, bez zmin, K., KNEU, 2009, 520 p.
dc.identifier.citationenHoral O. (2020) Konkurentsiia v umovakh marketynhovoi oriientatsii pidpryiemstv [Competition in the conditions of marketing orientation of enterprises]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 70-71 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage70
dc.citation.epage71
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.