Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21181

Назва: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Інші назви: Strategic marketing management in the formation of competitive enterprise advantages
Автори: Якимишин, Лілія Ярославівна
Yakymyshyn, Liliya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Якимишин Л. Я. Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства / Лілія Якимишин // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 78–80. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description: Yakymyshyn L. (2017) Stratehichne marketynhove upravlinnia u formuvanni konkurentnykh perevah pidpryiemstva [Strategic marketing management in the formation of competitive enterprise advantages]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 78-80 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 27-кві-2017
Дата внесення: 16-чер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 78-80
Початкова сторінка: 78
Кінцева сторінка: 80
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21181
Власник авторського права: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.