Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Titel: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Övriga titlar: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Författare: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Utgivningsdatum: 2009
Date of entry: 9-dec-2012
Utgivare: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Nyckelord: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Serie/rapport nr.: Випуск 1 (2);
Sammanfattning: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuVisa/Öppna
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!