Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Назва: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Інші назви: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Автори: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Бібліографічний опис: Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 9-гру-2012
Видавництво: ТНТУ, АСУ
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.27
Теми: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Серія/номер: Випуск 1 (2);
Короткий огляд (реферат): Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: © Socio-Economic Problems and the State
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuПереглянути/відкрити
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.