Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorZyaylyk, Mariya-
dc.contributor.authorВівчар, Оксана-
dc.contributor.authorVivchar, Oksana-
dc.date.accessioned2012-12-09T09:41:36Z-
dc.date.available2012-12-09T09:41:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874-
dc.description.abstractІнноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (2);-
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectтактикаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.titleМаркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництваuk
dc.title.alternativeInnovation marketing – the prior goal of enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc338.27uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuПереглянути/відкрити
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.