Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Titolo: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Titoli alternativi: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Autori: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data: 2009
Date of entry: 9-dic-2012
Editore: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Parole chiave: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Numero nella collana: Випуск 1 (2);
Abstract: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuVisualizza/apri
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.