このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

タイトル: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
その他のタイトル: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
著者: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
発行日: 2009
Date of entry: 9-12月-2012
出版者: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
キーワード: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 1 (2);
抄録: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVu見る/開く
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDF見る/開く
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。