Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Tytuł: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Inne tytuły: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Authors: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Cytat: Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data wydania: 2009
Date of entry: 9-gru-2012
Wydawca: ТНТУ, АСУ
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Słowa kluczowe: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Seria / Raport nr: Випуск 1 (2);
Abstract: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Właściciel praw autorskich: © Socio-Economic Problems and the State
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi