Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Titre: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Autre(s) titre(s): Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Auteur(s): Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Date de publication: 2009
Date of entry: 9-déc-2012
Editeur: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Mots-clés: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Collection/Numéro: Випуск 1 (2);
Résumé: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuVoir/Ouvrir
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.