กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

ชื่อเรื่อง: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
ผู้แต่ง: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
วันที่เผยแพร่: 2009
Date of entry: 9-ธัน-2012
สำนักพิมพ์: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
คำสำคัญ: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
หมายเลขชุด/รายงาน: Випуск 1 (2);
บทคัดย่อ: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuดู/เปิด
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFดู/เปิด
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น