Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Pealkiri: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Teised pealkirjad: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Autor: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Ilmumisaasta: 2009
Date of entry: 9-det-2012
Kirjastaja: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Märksõnad: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Series/Report no.: Випуск 1 (2);
Kokkuvõte: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuVaata/Ava
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFVaata/Ava
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.