กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
ชื่อเรื่อง: МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ПРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ЕКО-СОЦІАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ
ผู้แต่ง: Артеменко, Людмила Борисівна
Алексеєнко, Людмила Михайлівна
Юркевич, Оксана Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Роль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій.
Bibliographic reference (2015): 1. Milin Rakesh Prasad, Weng Marc Lim, Naveen Donthu, Naresh G. Making sense of commonsense: unpacking its nomological network through scientometrics. Journal of Knowledge Management. 2025. Vol. 29. Issue 4. 2.Заячковська Г. А. Маркетингові можливості підприємств на основі штучного інтелекту. Трансформаційна економіка. 2024. № 2 (07). С. 17-22.
Conference/Event: Сучасні технології маркетингу : Матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф.
วันที่เผยแพร่: 13-พฤษ-2025
Date of entry: 20-มิถ-2025
สำนักพิมพ์: Відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк: Вежа-друк.
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Луцьк
คำสำคัญ: маркетинг, інноваційні технології
Page range: С. 16 - 18.
หมายเลขชุด/รายงาน: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
บทคัดย่อ: Маркетинг інноваційних технологій у DVUCA-середовищі вимагає глибокого розуміння механізмів управління знаннями, зокрема через концепцію commonsense.
รายละเอียด: Роль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій, які підтримують обмін знаннями в міжнародних екосистемах.
Content: Маркетинг інноваційних технологій на міжнародних ринках потребує врахування регуляторних особливостей, які можна досягти через розвиток practical intelligence. Пропонується для аналізу використовувати сцієнтометричний (бібліометричний) підхід, для з’ясування, як концепції tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking адаптовані до маркетингу інновацій.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
URL for reference material: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jkm-01-2024-0028/full/html; https://doi.org/10.1007/978-3-031-83911-5_12
References (Ukraine): Верховна Рада ухвалила законопроєкт щодо імплементації норм законодавства ЄС з електронних комунікацій; Україна та Єврокомісія розпочали двосторонні скринінгові зустрічі щодо цифрової трансформації та медіа мунікацій.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Тези (Луцьк 25).docx19,38 kBMicrosoft Word XMLดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น