Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
Заглавие: МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ПРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ЕКО-СОЦІАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ
Автори: Артеменко, Людмила Борисівна
Алексеєнко, Людмила Михайлівна
Юркевич, Оксана Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Роль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій.
Bibliographic reference (2015): 1. Milin Rakesh Prasad, Weng Marc Lim, Naveen Donthu, Naresh G. Making sense of commonsense: unpacking its nomological network through scientometrics. Journal of Knowledge Management. 2025. Vol. 29. Issue 4. 2.Заячковська Г. А. Маркетингові можливості підприємств на основі штучного інтелекту. Трансформаційна економіка. 2024. № 2 (07). С. 17-22.
Conference/Event: Сучасні технології маркетингу : Матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф.
Дата на Публикуване: 13-Май-2025
Date of entry: 20-Юни-2025
Издател: Відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк: Вежа-друк.
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Луцьк
Ключови Думи: маркетинг, інноваційні технології
Page range: С. 16 - 18.
Серия/Отчет но.: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
Резюме: Маркетинг інноваційних технологій у DVUCA-середовищі вимагає глибокого розуміння механізмів управління знаннями, зокрема через концепцію commonsense.
Описание: Роль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій, які підтримують обмін знаннями в міжнародних екосистемах.
Content: Маркетинг інноваційних технологій на міжнародних ринках потребує врахування регуляторних особливостей, які можна досягти через розвиток practical intelligence. Пропонується для аналізу використовувати сцієнтометричний (бібліометричний) підхід, для з’ясування, як концепції tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking адаптовані до маркетингу інновацій.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
URL for reference material: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jkm-01-2024-0028/full/html; https://doi.org/10.1007/978-3-031-83911-5_12
References (Ukraine): Верховна Рада ухвалила законопроєкт щодо імплементації норм законодавства ЄС з електронних комунікацій; Україна та Єврокомісія розпочали двосторонні скринінгові зустрічі щодо цифрової трансформації та медіа мунікацій.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези (Луцьк 25).docx19,38 kBMicrosoft Word XMLИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.