Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorАртеменко, Людмила Борисівна-
dc.contributor.authorАлексеєнко, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorЮркевич, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-20T18:08:19Z-
dc.date.available2025-06-20T18:08:19Z-
dc.date.issued2025-05-13-
dc.identifier.citationРоль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974-
dc.descriptionРоль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій, які підтримують обмін знаннями в міжнародних екосистемах.uk_UA
dc.description.abstractМаркетинг інноваційних технологій у DVUCA-середовищі вимагає глибокого розуміння механізмів управління знаннями, зокрема через концепцію commonsense.uk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетинг інноваційних технологій на міжнародних ринках потребує врахування регуляторних особливостей, які можна досягти через розвиток practical intelligence. Пропонується для аналізу використовувати сцієнтометричний (бібліометричний) підхід, для з’ясування, як концепції tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking адаптовані до маркетингу інновацій.uk_UA
dc.format.extentС. 16 - 18.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВідп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк: Вежа-друк.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesспеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;-
dc.relation.urihttps://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jkm-01-2024-0028/full/html; https://doi.org/10.1007/978-3-031-83911-5_12uk_UA
dc.subjectмаркетинг, інноваційні технологіїuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ПРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ЕКО-СОЦІАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameм. Луцькuk_UA
dc.relation.referencesВерховна Рада ухвалила законопроєкт щодо імплементації норм законодавства ЄС з електронних комунікацій; Україна та Єврокомісія розпочали двосторонні скринінгові зустрічі щодо цифрової трансформації та медіа мунікацій.uk_UA
dc.citation.conferenceСучасні технології маркетингу : Матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation20151. Milin Rakesh Prasad, Weng Marc Lim, Naveen Donthu, Naresh G. Making sense of commonsense: unpacking its nomological network through scientometrics. Journal of Knowledge Management. 2025. Vol. 29. Issue 4. 2.Заячковська Г. А. Маркетингові можливості підприємств на основі штучного інтелекту. Трансформаційна економіка. 2024. № 2 (07). С. 17-22.uk_UA
Collection(s) :08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Тези (Луцьк 25).docx19,38 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.