Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
Tytuł: МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ПРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ЕКО-СОЦІАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ
Authors: Артеменко, Людмила Борисівна
Алексеєнко, Людмила Михайлівна
Юркевич, Оксана Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Роль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій.
Bibliographic reference (2015): 1. Milin Rakesh Prasad, Weng Marc Lim, Naveen Donthu, Naresh G. Making sense of commonsense: unpacking its nomological network through scientometrics. Journal of Knowledge Management. 2025. Vol. 29. Issue 4. 2.Заячковська Г. А. Маркетингові можливості підприємств на основі штучного інтелекту. Трансформаційна економіка. 2024. № 2 (07). С. 17-22.
Konferencja/wydarzenie: Сучасні технології маркетингу : Матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф.
Data wydania: 13-maj-2025
Date of entry: 20-cze-2025
Wydawca: Відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк: Вежа-друк.
Kraj (kod): UA
Place edycja: м. Луцьк
Słowa kluczowe: маркетинг, інноваційні технології
Zakres stron: С. 16 - 18.
Seria / Raport nr: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
Abstract: Маркетинг інноваційних технологій у DVUCA-середовищі вимагає глибокого розуміння механізмів управління знаннями, зокрема через концепцію commonsense.
Opis: Роль маркетингу в розвитку екосистем знань визнає, що взаємодія tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking сприяє створенню стійких маркетингових стратегій, які підтримують обмін знаннями в міжнародних екосистемах.
Content: Маркетинг інноваційних технологій на міжнародних ринках потребує врахування регуляторних особливостей, які можна досягти через розвиток practical intelligence. Пропонується для аналізу використовувати сцієнтометричний (бібліометричний) підхід, для з’ясування, як концепції tacit knowledge, practical intelligence і sensemaking адаптовані до маркетингу інновацій.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48974
Związane URL literatura: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jkm-01-2024-0028/full/html; https://doi.org/10.1007/978-3-031-83911-5_12
Wykaz piśmiennictwa: Верховна Рада ухвалила законопроєкт щодо імплементації норм законодавства ЄС з електронних комунікацій; Україна та Єврокомісія розпочали двосторонні скринінгові зустрічі щодо цифрової трансформації та медіа мунікацій.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Тези (Луцьк 25).docx19,38 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi