Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47977
Назва: | Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів |
Інші назви: | Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds |
Автори: | Мозговий, Я. В. Базиль, О. О. Mozghovyi, Ya. V. Bazyl, O. O. |
Приналежність: | Сумський державний університет, Україна |
Бібліографічний опис: | Мозговий Я. В. Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів / Я. В. Мозговий, О. О. Базиль // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, 11-12 грудня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 514–515. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку). |
Бібліографічне посилання: | Мозговий Я. В., Базиль О. О. Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, Тернопіль, 11-12 грудня 2024 року. 2024. С. 514–515. |
Bibliographic citation (APA): | Mozghovyi, Ya. V., & Bazyl, O. O. (2024). Protsedurna heneratsiia v ihrakh: mozhlyvosti dlia stvorennia neskinchennykh svitiv [Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 11-12 December 2024, Ternopil, 514-515. [in Ukrainian]. |
Bibliographic citation (CHICAGO): | Mozghovyi Ya. V., Bazyl O. O. (2024) Protsedurna heneratsiia v ihrakh: mozhlyvosti dlia stvorennia neskinchennykh svitiv [Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 11-12 December 2024), pp. 514-515 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Збірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2024 Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2024 |
Конференція/захід: | ⅩⅢ Міжнароднана науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ |
Журнал/збірник: | Збірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ |
Дата публікації: | 11-гру-2024 |
Дата внесення: | 24-січ-2025 |
Видавництво: | ФОП Паляниця В. А. |
Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
Часове охоплення: | 11-12 грудня 2024 року 11-12 December 2024 |
УДК: | 004.42 |
Кількість сторінок: | 2 |
Діапазон сторінок: | 514-515 |
Початкова сторінка: | 514 |
Кінцева сторінка: | 515 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47977 |
ISBN: | 978-617-7875-88-7 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29 https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15 https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/ https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13 https://doi.org/10.1145/3582437.3587208 https://doi.org/10.1177/15554120211005236 https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content |
Перелік літератури: | 1. Шестопалов С. В., Кулаков В. А. Використання процедурної генерації при розробці контенту комп’ютерних ігор. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали XXIII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, м. Одеса, 20-21 квітня 2023 р. Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023. С. 417-419. 2. Марчук Г. В., Граф М. С., Левківський В. Л., Венгловська Ю. В., 2024. Аналіз та порівняння існуючих методів генерації лабіринтів в комп’ютерних іграх. № 3, Серія Інформаційні технології, 228-237. Вісник ХНТУ https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29. 3. Завгородній В. В., Завгородня Г. А., Валявська Н. О., Адаменко В. С., Дороговцев Є. В., Несмачний П. В., 2022. Метод автоматичної генерації контенту на основі процедурних алгоритмів. Т. 33 (72), № 1, 91-96. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Технічні науки https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15. 4. Yusfrizal Y. 2022. Role Playing Game (RPG) Quiz Menggunakan Algoritma A* dan Perlin Noise. No 7(2), 227–238. JTIK (Jurnal Teknik Informatika Kaputama) https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/ 5. Міхайлуца О. М., Пожуєв А. В., Волік С. О. 2021. Аналіз методів процедурної генерації тривимірного ігрового контенту. Т. 4, No 2.2, 128-136. Прикладні питання математичного моделювання https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13. 6. Merino T., Charity M., Togelius J. Interactive Latent Variable Evolution for the Generation of Minecraft Structures. FDG ʼ23: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games Article No.: 67, Pages 1 – 8. https://doi.org/10.1145/3582437.3587208 7. Reinhard A. 2021. Archeology of Abandoned Human Settlements in No Man’s Sky: A New Approach to Recording and Preserving User-Generated Content in Digital Games. Games and Culture, 16(7), 855-884. https://doi.org/10.1177/15554120211005236 8. Яхонтов П. К., Омелюк Л. В., 2023. Процедурна генерація. система процедурної генерацій урабанізованого ландшафту. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці: матеріали ХVІ-ої Міжнародної наукової Інтернет-конференції, Ukraine-Slovenska republika, 19-20 лютого 2023 р. ВНЗ «Національна академія управління». – Київ: НАУ. – 2023. С. 82–84 9. Маций О. Б., Романов М. В. Аналіз ефективності процедурної генерації лабіринтів для мультиплеєрних 3D Веб-ігор на базі THREE.Js. 2024. https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content. |
References: | 1. Shestopalov S. V., Kulakov V. A. Vykorystannia protsedurnoi heneratsii pry rozrobtsi kontentu kompiuternykh ihor. Stan, dosiahnennia ta perspektyvy informatsiinykh system i tekhnolohii : materialy XXIII Vseukrainskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii molodykh vchenykh, aspirantiv ta studentiv, m. Odesa, 20-21 kvitnia 2023 y. Odesa, Vydavnytstvo ONTU, 2023. P. 417-419. 2. Marchuk H. V., Hraf M. S., Levkivskyi V. L., Venhlovska Yu. V., 2024. Analiz ta porivniannia isnuiuchykh metodiv heneratsii labiryntiv v kompiuternykh ihrakh. No 3, Seriia Informatsiini tekhnolohii, 228-237. Visnyk KhNTU https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29. 3. Zavhorodnii V. V., Zavhorodnia H. A., Valiavska N. O., Adamenko V. S., Dorohovtsev Ye. V., Nesmachnyi P. V., 2022. Metod avtomatychnoi heneratsii kontentu na osnovi protsedurnykh alhorytmiv. V. 33 (72), No 1, 91-96. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Serie: Tekhnichni nauky https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15. 4. Yusfrizal Y. 2022. Role Playing Game (RPG) Quiz Menggunakan Algoritma A* dan Perlin Noise. No 7(2), 227–238. JTIK (Jurnal Teknik Informatika Kaputama) https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/ 5. Mikhailutsa O. M., Pozhuiev A. V., Volik S. O. 2021. Analiz metodiv protsedurnoi heneratsii tryvymirnoho ihrovoho kontentu. V. 4, No 2.2, 128-136. Prykladni pytannia matematychnoho modeliuvannia https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13. 6. Merino T., Charity M., Togelius J. Interactive Latent Variable Evolution for the Generation of Minecraft Structures. FDG ʼ23: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games Article No., 67, Pages 1 – 8. https://doi.org/10.1145/3582437.3587208 7. Reinhard A. 2021. Archeology of Abandoned Human Settlements in No Man’s Sky: A New Approach to Recording and Preserving User-Generated Content in Digital Games. Games and Culture, 16(7), 855-884. https://doi.org/10.1177/15554120211005236 8. Yakhontov P. K., Omeliuk L. V., 2023. Protsedurna heneratsiia. systema protsedurnoi heneratsii urabanizovanoho landshaftu. Natsionalna bezpeka u fokusi vyklykiv hlobalizatsiinykh protsesiv v ekonomitsi: materialy KhVI-oi Mizhnarodnoi naukovoi Internet-konferentsii, Ukraine-Slovenska republika, 19-20 liutoho 2023 y. VNZ "Natsionalna akademiia upravlinnia", Kyiv: NAU, 2023. P. 82–84 9. Matsyi O. B., Romanov M. V. Analiz efektyvnosti protsedurnoi heneratsii labiryntiv dlia multypleiernykh 3D Veb-ihor na bazi THREE.Js. 2024. https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MNPK_2024_Mozghovyi_Ya_V-Procedural_generation_514-515.pdf | 623,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
MNPK_2024_Mozghovyi_Ya_V-Procedural_generation_514-515__COVER.png | 456,43 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.