Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47977

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorМозговий, Я. В.
dc.contributor.authorБазиль, О. О.
dc.contributor.authorMozghovyi, Ya. V.
dc.contributor.authorBazyl, O. O.
dc.coverage.temporal11-12 грудня 2024 року
dc.coverage.temporal11-12 December 2024
dc.date.accessioned2025-01-24T18:05:46Z-
dc.date.available2025-01-24T18:05:46Z-
dc.date.created2024-12-11
dc.date.issued2024-12-11
dc.identifier.citationМозговий Я. В. Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів / Я. В. Мозговий, О. О. Базиль // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, 11-12 грудня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 514–515. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
dc.identifier.isbn978-617-7875-88-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47977-
dc.format.extent514-515
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2024
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2024
dc.relation.urihttps://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15
dc.relation.urihttps://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1145/3582437.3587208
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/15554120211005236
dc.relation.urihttps://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content
dc.titleПроцедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів
dc.title.alternativeProcedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc004.42
dc.relation.references1. Шестопалов С. В., Кулаков В. А. Використання процедурної генерації при розробці контенту комп’ютерних ігор. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали XXIII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, м. Одеса, 20-21 квітня 2023 р. Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023. С. 417-419.
dc.relation.references2. Марчук Г. В., Граф М. С., Левківський В. Л., Венгловська Ю. В., 2024. Аналіз та порівняння існуючих методів генерації лабіринтів в комп’ютерних іграх. № 3, Серія Інформаційні технології, 228-237. Вісник ХНТУ https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29.
dc.relation.references3. Завгородній В. В., Завгородня Г. А., Валявська Н. О., Адаменко В. С., Дороговцев Є. В., Несмачний П. В., 2022. Метод автоматичної генерації контенту на основі процедурних алгоритмів. Т. 33 (72), № 1, 91-96. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Технічні науки https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15.
dc.relation.references4. Yusfrizal Y. 2022. Role Playing Game (RPG) Quiz Menggunakan Algoritma A* dan Perlin Noise. No 7(2), 227–238. JTIK (Jurnal Teknik Informatika Kaputama) https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/
dc.relation.references5. Міхайлуца О. М., Пожуєв А. В., Волік С. О. 2021. Аналіз методів процедурної генерації тривимірного ігрового контенту. Т. 4, No 2.2, 128-136. Прикладні питання математичного моделювання https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13.
dc.relation.references6. Merino T., Charity M., Togelius J. Interactive Latent Variable Evolution for the Generation of Minecraft Structures. FDG ʼ23: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games Article No.: 67, Pages 1 – 8. https://doi.org/10.1145/3582437.3587208
dc.relation.references7. Reinhard A. 2021. Archeology of Abandoned Human Settlements in No Man’s Sky: A New Approach to Recording and Preserving User-Generated Content in Digital Games. Games and Culture, 16(7), 855-884. https://doi.org/10.1177/15554120211005236
dc.relation.references8. Яхонтов П. К., Омелюк Л. В., 2023. Процедурна генерація. система процедурної генерацій урабанізованого ландшафту. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці: матеріали ХVІ-ої Міжнародної наукової Інтернет-конференції, Ukraine-Slovenska republika, 19-20 лютого 2023 р. ВНЗ «Національна академія управління». – Київ: НАУ. – 2023. С. 82–84
dc.relation.references9. Маций О. Б., Романов М. В. Аналіз ефективності процедурної генерації лабіринтів для мультиплеєрних 3D Веб-ігор на базі THREE.Js. 2024. https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content.
dc.relation.referencesen1. Shestopalov S. V., Kulakov V. A. Vykorystannia protsedurnoi heneratsii pry rozrobtsi kontentu kompiuternykh ihor. Stan, dosiahnennia ta perspektyvy informatsiinykh system i tekhnolohii : materialy XXIII Vseukrainskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii molodykh vchenykh, aspirantiv ta studentiv, m. Odesa, 20-21 kvitnia 2023 y. Odesa, Vydavnytstvo ONTU, 2023. P. 417-419.
dc.relation.referencesen2. Marchuk H. V., Hraf M. S., Levkivskyi V. L., Venhlovska Yu. V., 2024. Analiz ta porivniannia isnuiuchykh metodiv heneratsii labiryntiv v kompiuternykh ihrakh. No 3, Seriia Informatsiini tekhnolohii, 228-237. Visnyk KhNTU https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29.
dc.relation.referencesen3. Zavhorodnii V. V., Zavhorodnia H. A., Valiavska N. O., Adamenko V. S., Dorohovtsev Ye. V., Nesmachnyi P. V., 2022. Metod avtomatychnoi heneratsii kontentu na osnovi protsedurnykh alhorytmiv. V. 33 (72), No 1, 91-96. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Serie: Tekhnichni nauky https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15.
dc.relation.referencesen4. Yusfrizal Y. 2022. Role Playing Game (RPG) Quiz Menggunakan Algoritma A* dan Perlin Noise. No 7(2), 227–238. JTIK (Jurnal Teknik Informatika Kaputama) https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/
dc.relation.referencesen5. Mikhailutsa O. M., Pozhuiev A. V., Volik S. O. 2021. Analiz metodiv protsedurnoi heneratsii tryvymirnoho ihrovoho kontentu. V. 4, No 2.2, 128-136. Prykladni pytannia matematychnoho modeliuvannia https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13.
dc.relation.referencesen6. Merino T., Charity M., Togelius J. Interactive Latent Variable Evolution for the Generation of Minecraft Structures. FDG ʼ23: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games Article No., 67, Pages 1 – 8. https://doi.org/10.1145/3582437.3587208
dc.relation.referencesen7. Reinhard A. 2021. Archeology of Abandoned Human Settlements in No Man’s Sky: A New Approach to Recording and Preserving User-Generated Content in Digital Games. Games and Culture, 16(7), 855-884. https://doi.org/10.1177/15554120211005236
dc.relation.referencesen8. Yakhontov P. K., Omeliuk L. V., 2023. Protsedurna heneratsiia. systema protsedurnoi heneratsii urabanizovanoho landshaftu. Natsionalna bezpeka u fokusi vyklykiv hlobalizatsiinykh protsesiv v ekonomitsi: materialy KhVI-oi Mizhnarodnoi naukovoi Internet-konferentsii, Ukraine-Slovenska republika, 19-20 liutoho 2023 y. VNZ "Natsionalna akademiia upravlinnia", Kyiv: NAU, 2023. P. 82–84
dc.relation.referencesen9. Matsyi O. B., Romanov M. V. Analiz efektyvnosti protsedurnoi heneratsii labiryntiv dlia multypleiernykh 3D Veb-ihor na bazi THREE.Js. 2024. https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content.
dc.contributor.affiliationСумський державний університет, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.spage514
dc.citation.epage515
dc.citation.conferenceⅩⅢ Міжнароднана науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.identifier.citation2015Мозговий Я. В., Базиль О. О. Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, Тернопіль, 11-12 грудня 2024 року. 2024. С. 514–515.
dc.identifier.citationenAPAMozghovyi, Ya. V., & Bazyl, O. O. (2024). Protsedurna heneratsiia v ihrakh: mozhlyvosti dlia stvorennia neskinchennykh svitiv [Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 11-12 December 2024, Ternopil, 514-515. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOMozghovyi Ya. V., Bazyl O. O. (2024) Protsedurna heneratsiia v ihrakh: mozhlyvosti dlia stvorennia neskinchennykh svitiv [Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 11-12 December 2024), pp. 514-515 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.