Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47977
Title: | Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів |
Other Titles: | Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds |
Authors: | Мозговий, Я. В. Базиль, О. О. Mozghovyi, Ya. V. Bazyl, O. O. |
Affiliation: | Сумський державний університет, Україна |
Bibliographic description (Ukraine): | Мозговий Я. В. Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів / Я. В. Мозговий, О. О. Базиль // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, 11-12 грудня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 514–515. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку). |
Bibliographic reference (2015): | Мозговий Я. В., Базиль О. О. Процедурна генерація в іграх: можливості для створення нескінченних світів // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, Тернопіль, 11-12 грудня 2024 року. 2024. С. 514–515. |
Bibliographic citation (APA): | Mozghovyi, Ya. V., & Bazyl, O. O. (2024). Protsedurna heneratsiia v ihrakh: mozhlyvosti dlia stvorennia neskinchennykh svitiv [Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 11-12 December 2024, Ternopil, 514-515. [in Ukrainian]. |
Bibliographic citation (CHICAGO): | Mozghovyi Ya. V., Bazyl O. O. (2024) Protsedurna heneratsiia v ihrakh: mozhlyvosti dlia stvorennia neskinchennykh svitiv [Procedural generation in games: possibilities for creating infinite worlds]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 11-12 December 2024), pp. 514-515 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Збірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2024 Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2024 |
Conference/Event: | ⅩⅢ Міжнароднана науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ |
Journal/Collection: | Збірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ |
Issue Date: | 11-Dec-2024 |
Date of entry: | 24-Jan-2025 |
Publisher: | ФОП Паляниця В. А. |
Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
Temporal Coverage: | 11-12 грудня 2024 року 11-12 December 2024 |
UDC: | 004.42 |
Number of pages: | 2 |
Page range: | 514-515 |
Start page: | 514 |
End page: | 515 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47977 |
ISBN: | 978-617-7875-88-7 |
Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024 |
URL for reference material: | https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29 https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15 https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/ https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13 https://doi.org/10.1145/3582437.3587208 https://doi.org/10.1177/15554120211005236 https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content |
References (Ukraine): | 1. Шестопалов С. В., Кулаков В. А. Використання процедурної генерації при розробці контенту комп’ютерних ігор. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали XXIII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, м. Одеса, 20-21 квітня 2023 р. Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023. С. 417-419. 2. Марчук Г. В., Граф М. С., Левківський В. Л., Венгловська Ю. В., 2024. Аналіз та порівняння існуючих методів генерації лабіринтів в комп’ютерних іграх. № 3, Серія Інформаційні технології, 228-237. Вісник ХНТУ https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29. 3. Завгородній В. В., Завгородня Г. А., Валявська Н. О., Адаменко В. С., Дороговцев Є. В., Несмачний П. В., 2022. Метод автоматичної генерації контенту на основі процедурних алгоритмів. Т. 33 (72), № 1, 91-96. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Технічні науки https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15. 4. Yusfrizal Y. 2022. Role Playing Game (RPG) Quiz Menggunakan Algoritma A* dan Perlin Noise. No 7(2), 227–238. JTIK (Jurnal Teknik Informatika Kaputama) https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/ 5. Міхайлуца О. М., Пожуєв А. В., Волік С. О. 2021. Аналіз методів процедурної генерації тривимірного ігрового контенту. Т. 4, No 2.2, 128-136. Прикладні питання математичного моделювання https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13. 6. Merino T., Charity M., Togelius J. Interactive Latent Variable Evolution for the Generation of Minecraft Structures. FDG ʼ23: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games Article No.: 67, Pages 1 – 8. https://doi.org/10.1145/3582437.3587208 7. Reinhard A. 2021. Archeology of Abandoned Human Settlements in No Man’s Sky: A New Approach to Recording and Preserving User-Generated Content in Digital Games. Games and Culture, 16(7), 855-884. https://doi.org/10.1177/15554120211005236 8. Яхонтов П. К., Омелюк Л. В., 2023. Процедурна генерація. система процедурної генерацій урабанізованого ландшафту. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці: матеріали ХVІ-ої Міжнародної наукової Інтернет-конференції, Ukraine-Slovenska republika, 19-20 лютого 2023 р. ВНЗ «Національна академія управління». – Київ: НАУ. – 2023. С. 82–84 9. Маций О. Б., Романов М. В. Аналіз ефективності процедурної генерації лабіринтів для мультиплеєрних 3D Веб-ігор на базі THREE.Js. 2024. https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content. |
References (International): | 1. Shestopalov S. V., Kulakov V. A. Vykorystannia protsedurnoi heneratsii pry rozrobtsi kontentu kompiuternykh ihor. Stan, dosiahnennia ta perspektyvy informatsiinykh system i tekhnolohii : materialy XXIII Vseukrainskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii molodykh vchenykh, aspirantiv ta studentiv, m. Odesa, 20-21 kvitnia 2023 y. Odesa, Vydavnytstvo ONTU, 2023. P. 417-419. 2. Marchuk H. V., Hraf M. S., Levkivskyi V. L., Venhlovska Yu. V., 2024. Analiz ta porivniannia isnuiuchykh metodiv heneratsii labiryntiv v kompiuternykh ihrakh. No 3, Seriia Informatsiini tekhnolohii, 228-237. Visnyk KhNTU https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.29. 3. Zavhorodnii V. V., Zavhorodnia H. A., Valiavska N. O., Adamenko V. S., Dorohovtsev Ye. V., Nesmachnyi P. V., 2022. Metod avtomatychnoi heneratsii kontentu na osnovi protsedurnykh alhorytmiv. V. 33 (72), No 1, 91-96. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Serie: Tekhnichni nauky https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.1/15. 4. Yusfrizal Y. 2022. Role Playing Game (RPG) Quiz Menggunakan Algoritma A* dan Perlin Noise. No 7(2), 227–238. JTIK (Jurnal Teknik Informatika Kaputama) https://doi.org/10.59697/jtik.v7i2.14/ 5. Mikhailutsa O. M., Pozhuiev A. V., Volik S. O. 2021. Analiz metodiv protsedurnoi heneratsii tryvymirnoho ihrovoho kontentu. V. 4, No 2.2, 128-136. Prykladni pytannia matematychnoho modeliuvannia https://doi.org/10.32782/KNTU2618-0340/2021.4.2.2.13. 6. Merino T., Charity M., Togelius J. Interactive Latent Variable Evolution for the Generation of Minecraft Structures. FDG ʼ23: Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games Article No., 67, Pages 1 – 8. https://doi.org/10.1145/3582437.3587208 7. Reinhard A. 2021. Archeology of Abandoned Human Settlements in No Man’s Sky: A New Approach to Recording and Preserving User-Generated Content in Digital Games. Games and Culture, 16(7), 855-884. https://doi.org/10.1177/15554120211005236 8. Yakhontov P. K., Omeliuk L. V., 2023. Protsedurna heneratsiia. systema protsedurnoi heneratsii urabanizovanoho landshaftu. Natsionalna bezpeka u fokusi vyklykiv hlobalizatsiinykh protsesiv v ekonomitsi: materialy KhVI-oi Mizhnarodnoi naukovoi Internet-konferentsii, Ukraine-Slovenska republika, 19-20 liutoho 2023 y. VNZ "Natsionalna akademiia upravlinnia", Kyiv: NAU, 2023. P. 82–84 9. Matsyi O. B., Romanov M. V. Analiz efektyvnosti protsedurnoi heneratsii labiryntiv dlia multypleiernykh 3D Veb-ihor na bazi THREE.Js. 2024. https://api.dspace.khadi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/ad7135dc-770a-44a8-9f19-8c14003953ea/content. |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MNPK_2024_Mozghovyi_Ya_V-Procedural_generation_514-515.pdf | 623,76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
MNPK_2024_Mozghovyi_Ya_V-Procedural_generation_514-515__COVER.png | 456,43 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.