Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46890
Pealkiri: «Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax»)
Teised pealkirjad: «Research on the role modern technologies in improving customer service quality in restaurants (“MIRAX” restaurantnas a case study)
Autor: Днесь, Юлія Володимирівна
Dnes, Yuliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Днесь Ю. В. Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. П. Вовк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 84 с.
Ilmumisaasta: det-2024
Submitted date: det-2024
Date of entry: 25-det-2024
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Вовк, Ірина Петрівна
Vovk, Iryna
Märksõnad: сучасні технології
анкетування клієнтів
якість обслуговування
ресторанний бізнес
modern technologies
quality of service
customer questionnaires
restaurant business
Page range: 1-84
Kokkuvõte: Кваліфікаційна робота магістра на тему «Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax»)» виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота присвячена сучасних технологій у підвищеній якості обслуговування клієнтів у ресторанах на прикладі ресторану «Mirax». Метою дослідження є дослідження роль сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів у ресторанах на прикладі ресторану Mirax, яка спрямована формуванню рекомендацій щодо впровадження подібних рішень в інших закладах громадського харчування, що робить тему не лише актуальною, але й практично значущою. В роботі проведено огляд літературних джерел і систематично проаналізовано сучасну літературу, оцінено ринкову позицію «Mirax» та існуючі програми лояльності, а також представлено комплексне рішення для цифрової трансформації. Дослідження включає детальні вдосконалення технологій для підвищення якості обслуговування клієнтів ресторану Mirax. Розглянуто переваги та недоліки впроваджених технологій, проведено аналіз опитувань клієнтів та запропоновано рекомендації щодо подальшого розвитку технологічної складової.
Master's qualification work on the topic «Investigation of the role of modern technologies in improving the quality of customer service in restaurants (on the example of the restaurant «Mirax»)» was performed for the master's degree in specialty 241 “Hotel and restaurant business.” - Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Economics and Management - Ternopil, 2024. This qualification work is devoted to modern technologies in improving the quality of customer service in restaurants on the example of the «Mirax» restaurant. The aim of the study is to investigate the role of modern technologies in improving the quality of customer service in restaurants on the example of the «Mirax» restaurant, which is aimed at formulating recommendations for the implementation of similar solutions in other catering establishments, which makes the topic not only relevant but also practically significant. The paper conducts a literature review and systematically analyzes the current literature on mobile commerce, assesses the market position of «Mirax» and existing loyalty programs, and presents a comprehensive solution for digital transformation. The study includes detailed technology improvements to improve the quality of «Mirax» customer service. The advantages and disadvantages of the implemented technologies are considered, customer surveys are analyzed, and recommendations for further development of the technological component are offered.
Content: ЗМІСТ ВСТУП… 5 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ...8 1.1. Поняття якості обслуговування у ресторанах ...8 1.2. Основні технологічні інновації в сфері ресторанного бізнесу ...14 1.3. Вплив сучасних технологій на досвід споживача ...18 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕСТОРАНІ MIRAX 22 2.1. Загальна характеристика ресторану Mirax ...22 2.2. Технології обслуговування клієнтів в ресторані Mirax ...35 2.3. Вплив використання сучасних технологій на якість обслуговування клієнтів Mirax ...40 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ...44 3.1. Переваги та недоліки використання сучасних технологій у Mirax ...44 3.2. Аналізування опитування клієнтів щодо якості обслуговування в ресторані ...53 3.3. Рекомендації щодо подальшого розвитку технологічної складової в ресторані Mirax ...56 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...60 ВИСНОВКИ...64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...67 ДОДАТКИ...74
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46890
Copyright owner: © Днесь Ю.В., 2024
References (Ukraine): 1. Акулов М. Г., Драбаніч А. В., Євась Т. В. та ін. Економіка праці і соціально трудові відносини. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 328 с.
2. Алєксєєнко В.І. Вплив продуктивності персоналу на ефективність роботи підприємства. URL: http://www.nbuv.gоv.ua/pоrtal/sос_gum/evu/2011_17_1/Alekseenkо.pdf (дата звернення 29.09.2024)
3. Андрєєва Т. Є., Терещенко Д.А., Величко В.А. Мотиваційний механізм як засіб підвищення ефективності праці в банківській сфері. Вісник економіки транспорту і промисловості. № 42. 2013. С. 259-263.
4. Архіпов В. В., Іванникова Т.В., Архіпова А.В. Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані : навчальний посібник. К. : Фірма «ІЙКОС», Центр навчальної літератури, 2007. 382 с.
5. Архіпов В.В., Русавська А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : навч. пос. [для студ. вищ. навч. закл.]. К. : Центр учбової літератури, 2009. 342 с.
6. Бабік Ю. Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності. Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. К.: НУХТ, 2014. С.122-123.
7. Баксалова О.М. Формування ефективної системи мотивації праці на підприємстві в кризових умовах господарювання. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 6, Т. 3. С. 194-197.
8. Балабанова Л. В., Сардак О. В. Управління персоналом: Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури. 2011. 468 с.
9. Бевз О.М. Проектування програмних засобів систем управління / О.М. Бевз, В.М. Папінов, Ю.А. Скидан. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://posibnyky.vntu.edu.ua/bevz/
10. Безрукова Н.В., Свічкарь В.А. Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях. Електронний журнал «Ефективна економіка», 2014. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2748 (дата звернення 15.11.2024)
11. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Безугла Л.С., Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.
12. Бичковська Л. Корпоративна соціальна відповідальність: отримати перепустку до добропорядного товариства. Житомир інфо. 17.03.2011. URL: http://www.zhitomir.info/news_82058.html (дата звернення 29.09.2024)
13. Біліченко О.С. Класичні і сучасні моделі мотивації трудової діяльності. Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2012. № 4. С. 119-125.
14. Богацька Н. М. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності праці на підприємстві Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Випуск 3. С. 210-214.
15. Богиня Д., Шевченко А. Ефективність праці в ринковій економіці. Україна: аспекти праці. 2018. №4. С. 3–6.
16. Богиня Д.П., Грішнова О.А. Основи економіки праці: навч. посіб. 5-тє вид. К.: Знання-Прес, 2016. 222 с.
17. Богун Л.Ю., Розумей С.Б. Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2017. № 1. С. 79-82.
18. Бондаревська К. В., Товмашенко Т. О. Стимулювання персоналу : зарубіжний досвід та вітчизняні реалії. «Молодий вчений». № 3 (18). березень, 2015 р. С. 26-31.
19. Бондаренко І. В., Дубницький В.І. Сучасний маркетинг. Донецьк: ТОВ «Юго-Восток Лтд», 2011. 326 с.
20. Андрушків Б. М., Мельник Л. М., Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посіб. Тернопіль : ТНТУ, 2010.
21. Борщ В., Кліменко В. Управління брендом сучасної організації як чинник її конкурентоспроможності. Економіка. Фінанси. Право. 2020. № 4. С.10-13.
22. Бузецький І.Г. Засади формування та ефективного використання персоналу машинобудівного підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2010. № 6, Т.2. С. 91-96.
23. Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 48–2. С. 27–30.
24. Васильченко Л.С. Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та фактори. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2019. № 6.1-1 (56). С. 143-147.
25. Вовк І. Класифікація ресурсів підприємства. Сучасні підходи. Соціально-економічні проблеми і держава: електронне наукове фахове видання. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11vippsp.pdf
26. Вечеря С. В. Удосконалення методики оцінки мотиваційного механізму сільськогосподарського підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2015. № 10. URL: http://www.eсоnоmy.nayka.соm.ua/?оp=1&z=4431 (дата звернення 29.09.2024)
27. Виноградський М. Л., Виноградська А.М., Шкапова О.М. Організація праці менеджера : навч. посібн. для студ. екон. вузів. К. : Кондор, 2022. 518 с.
28. Власенко Т.А. Обгрунтування комплексу заходів з підвищення ефективності менеджменту персоналу. Проблеми науки. 2011. №2. С.33-39.
29. Волинець В.В. Засоби переконання та стимулювання (заохочення) у забезпеченні зобов’язань за трудовим договором. Форум права. 2016. № 1. С. 92-98
30. Воронкова В. Г. Управління людськими ресурсами : філософські засади: навч. посібник. Київ, 2016. 212 с.
31. Воронюк Т.А. Формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства : автореферат дис. … канд. екон. наук : спец. 08.00.04. Одеса, 2019. 26 с.
32. Гавкалова Н.А., Криворучко А.С. Дослідження впливу витрат на персонал на ефективність діяльності підприємства. Інвестиції : практика та досвід. 2011. №21. С. 18-20.
33. Малюта Л. Оцінювання рівня інноваційного розвитку промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mlyrpp.pdf
34. Галасюк С.С., Реус Н.М. Виявлення особливостей організації обслуговування в кафе. Механізми економічного зростання і конкурентоспроможності національного господарства: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 08.12.2018 р.). У 2- х частинах. К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2018. Ч. 1. С. 57-62.
35. Галасюк С.С., Реус Н.М. Сучасні тренди розвитку кафе в Україні. Science, Research, Development № 11: Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo -badawczych oraz badawczych (29.11.2018, Rotterdam, Netherlands). Warszawa, Sp.z.o.o. «Diamond trading tour», 2018. С. 45-48.
36. Гарматюк О. В., Автомеєнко А.А. Маркетингова політика комунікацій у фармації. Науковий журнал «Економічні горизонти». 2017. № 1(2). С. 35-41.
37. Гевко О. Етапи розроблення стратегії брендингу. Галицький економічний вісник. 2011. № 1 (30). С. 185—197.
38. Голубкова Е.Н. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. К. : Літера, 2013. 130 с.
39. Григорець Л.Р., Гончаренко І.М., Шевчук Ю.А. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). Київ : КНУТД, 2019. С. 41-45.
40. Григорчук Т.В. Брендинг : навчальний посібник. Київський національний університет культури і мистецтв, 2018. 163 с.
41. Дерек Томпсон Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу.Yakaboo Publishing, 2018. 432 с.
42. ДСТУ 3946-2000. Продукція харчова. Основні положення. К.: Держстандарт України, 2000. 6 с.
43. ДСТУ 4281:2004. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. К.: Держспоживстандарт України, 2004. 11 с.
44. Журавель Н. О. Організаційна регламентація бізнес-процесів як умова забезпечення їх ринкової безпеки. Управління розвитком. 2014. № 2. С. 121-124.
45. Завадинська О. Ю., Литвиненко Т.Є. Організація ресторанного господарства за кордоном : навч. посіб. К. : КНТЕУ, 2013. 200 с.
46. Козенков Д.Е. Проектування бізнес-процесів як основа створення архітектури підприємства. Вісник СумДУ. Серія Економіка, №3'2011. с. 126-136.
47. Лаврінський Г.В. Моделювання системних характеристик в економіці /Г.В. Лаврінський, О.С. Пшенишнюк, С.В. Устинко, О.Д. Шарапод. К.: ЕКМО, 2004. – 169с.
48. Литвиненко Т. Є. Організація виробництва : опорний конспект лекцій. 5-е вид. К. : КНТЕУ, 2022. 217 с.
49. Моделювання бізнес-процесів [Текст]/ Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України” ; [уклад. О. І. Подоляка, К. М. Жулінська]. Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2013. 20 с.
50. Огляд ринку. Вендінг. Вільна каса! URL: https://msb.aval.ua/news/?id=26917 (дата звернення 22.11.2024)
51. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: підручник / за ред. Н. О. П’ятницької. 2-ге вид. перероб. та допов. К.: Центр учбової літератури, 2011. 584 с.
52. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства : підручник / за ред. Н. О. П’ятницької. К. : КНТЕУ, 2005. 632 с.
53. Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства : Постанова Міністерства економіки та з питань Європейської інтеграції України № 219 від 24.07.02 р.
54. Ростовський В. С., Шамаян С.М. Барна справа. К. : Центр учбової літератури, 2009. 398 с.
55. Усов В. В. Організація обслуговування в ресторанах : практичний посібник. К. : Наукова думка, 2015. 246 c.
56. Чудковський В. Н. Ресторанний бізнес. К. : Академія Ш, 2014. 124 c.
57. Шкіль Р.А. Аналітичний огляд методів моделювання бізнес-процесів в електронній комерції. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, № 6, 2015. с. 194-198.
58. Шулік Н. В. Організація обслуговування в ресторанах. К. : Наукова думка, 2015. 89 с.
Content type: Master Thesis
Asub kollektsiooni(de)s:241 — готельно-ресторанна справа

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Авторська довідка_Днесь.docx18,4 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava
dyplom_Dnes Yu_V_2024.pdf1,65 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid