このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46890
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.advisorВовк, Ірина Петрівна-
dc.contributor.advisorVovk, Iryna-
dc.contributor.authorДнесь, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorDnes, Yuliia-
dc.date.accessioned2024-12-25T22:39:20Z-
dc.date.available2024-12-25T22:39:20Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationДнесь Ю. В. Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. П. Вовк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46890-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра на тему «Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax»)» виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота присвячена сучасних технологій у підвищеній якості обслуговування клієнтів у ресторанах на прикладі ресторану «Mirax». Метою дослідження є дослідження роль сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів у ресторанах на прикладі ресторану Mirax, яка спрямована формуванню рекомендацій щодо впровадження подібних рішень в інших закладах громадського харчування, що робить тему не лише актуальною, але й практично значущою. В роботі проведено огляд літературних джерел і систематично проаналізовано сучасну літературу, оцінено ринкову позицію «Mirax» та існуючі програми лояльності, а також представлено комплексне рішення для цифрової трансформації. Дослідження включає детальні вдосконалення технологій для підвищення якості обслуговування клієнтів ресторану Mirax. Розглянуто переваги та недоліки впроваджених технологій, проведено аналіз опитувань клієнтів та запропоновано рекомендації щодо подальшого розвитку технологічної складової.uk_UA
dc.description.abstractMaster's qualification work on the topic «Investigation of the role of modern technologies in improving the quality of customer service in restaurants (on the example of the restaurant «Mirax»)» was performed for the master's degree in specialty 241 “Hotel and restaurant business.” - Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Economics and Management - Ternopil, 2024. This qualification work is devoted to modern technologies in improving the quality of customer service in restaurants on the example of the «Mirax» restaurant. The aim of the study is to investigate the role of modern technologies in improving the quality of customer service in restaurants on the example of the «Mirax» restaurant, which is aimed at formulating recommendations for the implementation of similar solutions in other catering establishments, which makes the topic not only relevant but also practically significant. The paper conducts a literature review and systematically analyzes the current literature on mobile commerce, assesses the market position of «Mirax» and existing loyalty programs, and presents a comprehensive solution for digital transformation. The study includes detailed technology improvements to improve the quality of «Mirax» customer service. The advantages and disadvantages of the implemented technologies are considered, customer surveys are analyzed, and recommendations for further development of the technological component are offered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП… 5 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ...8 1.1. Поняття якості обслуговування у ресторанах ...8 1.2. Основні технологічні інновації в сфері ресторанного бізнесу ...14 1.3. Вплив сучасних технологій на досвід споживача ...18 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕСТОРАНІ MIRAX 22 2.1. Загальна характеристика ресторану Mirax ...22 2.2. Технології обслуговування клієнтів в ресторані Mirax ...35 2.3. Вплив використання сучасних технологій на якість обслуговування клієнтів Mirax ...40 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ...44 3.1. Переваги та недоліки використання сучасних технологій у Mirax ...44 3.2. Аналізування опитування клієнтів щодо якості обслуговування в ресторані ...53 3.3. Рекомендації щодо подальшого розвитку технологічної складової в ресторані Mirax ...56 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...60 ВИСНОВКИ...64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...67 ДОДАТКИ...74uk_UA
dc.format.extent1-84-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectсучасні технологіїuk_UA
dc.subjectанкетування клієнтівuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectmodern technologiesuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.subjectcustomer questionnairesuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.title«Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax»)uk_UA
dc.title.alternative«Research on the role modern technologies in improving customer service quality in restaurants (“MIRAX” restaurantnas a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Днесь Ю.В., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Акулов М. Г., Драбаніч А. В., Євась Т. В. та ін. Економіка праці і соціально трудові відносини. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 328 с.uk_UA
dc.relation.references2. Алєксєєнко В.І. Вплив продуктивності персоналу на ефективність роботи підприємства. URL: http://www.nbuv.gоv.ua/pоrtal/sос_gum/evu/2011_17_1/Alekseenkо.pdf (дата звернення 29.09.2024)uk_UA
dc.relation.references3. Андрєєва Т. Є., Терещенко Д.А., Величко В.А. Мотиваційний механізм як засіб підвищення ефективності праці в банківській сфері. Вісник економіки транспорту і промисловості. № 42. 2013. С. 259-263.uk_UA
dc.relation.references4. Архіпов В. В., Іванникова Т.В., Архіпова А.В. Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані : навчальний посібник. К. : Фірма «ІЙКОС», Центр навчальної літератури, 2007. 382 с.uk_UA
dc.relation.references5. Архіпов В.В., Русавська А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : навч. пос. [для студ. вищ. навч. закл.]. К. : Центр учбової літератури, 2009. 342 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бабік Ю. Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності. Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. К.: НУХТ, 2014. С.122-123.uk_UA
dc.relation.references7. Баксалова О.М. Формування ефективної системи мотивації праці на підприємстві в кризових умовах господарювання. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 6, Т. 3. С. 194-197.uk_UA
dc.relation.references8. Балабанова Л. В., Сардак О. В. Управління персоналом: Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури. 2011. 468 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бевз О.М. Проектування програмних засобів систем управління / О.М. Бевз, В.М. Папінов, Ю.А. Скидан. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://posibnyky.vntu.edu.ua/bevz/uk_UA
dc.relation.references10. Безрукова Н.В., Свічкарь В.А. Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях. Електронний журнал «Ефективна економіка», 2014. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2748 (дата звернення 15.11.2024)uk_UA
dc.relation.references11. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Безугла Л.С., Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.references12. Бичковська Л. Корпоративна соціальна відповідальність: отримати перепустку до добропорядного товариства. Житомир інфо. 17.03.2011. URL: http://www.zhitomir.info/news_82058.html (дата звернення 29.09.2024)uk_UA
dc.relation.references13. Біліченко О.С. Класичні і сучасні моделі мотивації трудової діяльності. Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2012. № 4. С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references14. Богацька Н. М. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності праці на підприємстві Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Випуск 3. С. 210-214.uk_UA
dc.relation.references15. Богиня Д., Шевченко А. Ефективність праці в ринковій економіці. Україна: аспекти праці. 2018. №4. С. 3–6.uk_UA
dc.relation.references16. Богиня Д.П., Грішнова О.А. Основи економіки праці: навч. посіб. 5-тє вид. К.: Знання-Прес, 2016. 222 с.uk_UA
dc.relation.references17. Богун Л.Ю., Розумей С.Б. Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2017. № 1. С. 79-82.uk_UA
dc.relation.references18. Бондаревська К. В., Товмашенко Т. О. Стимулювання персоналу : зарубіжний досвід та вітчизняні реалії. «Молодий вчений». № 3 (18). березень, 2015 р. С. 26-31.uk_UA
dc.relation.references19. Бондаренко І. В., Дубницький В.І. Сучасний маркетинг. Донецьк: ТОВ «Юго-Восток Лтд», 2011. 326 с.uk_UA
dc.relation.references20. Андрушків Б. М., Мельник Л. М., Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посіб. Тернопіль : ТНТУ, 2010.uk_UA
dc.relation.references21. Борщ В., Кліменко В. Управління брендом сучасної організації як чинник її конкурентоспроможності. Економіка. Фінанси. Право. 2020. № 4. С.10-13.uk_UA
dc.relation.references22. Бузецький І.Г. Засади формування та ефективного використання персоналу машинобудівного підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2010. № 6, Т.2. С. 91-96.uk_UA
dc.relation.references23. Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 48–2. С. 27–30.uk_UA
dc.relation.references24. Васильченко Л.С. Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та фактори. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2019. № 6.1-1 (56). С. 143-147.uk_UA
dc.relation.references25. Вовк І. Класифікація ресурсів підприємства. Сучасні підходи. Соціально-економічні проблеми і держава: електронне наукове фахове видання. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11vippsp.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Вечеря С. В. Удосконалення методики оцінки мотиваційного механізму сільськогосподарського підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2015. № 10. URL: http://www.eсоnоmy.nayka.соm.ua/?оp=1&z=4431 (дата звернення 29.09.2024)uk_UA
dc.relation.references27. Виноградський М. Л., Виноградська А.М., Шкапова О.М. Організація праці менеджера : навч. посібн. для студ. екон. вузів. К. : Кондор, 2022. 518 с.uk_UA
dc.relation.references28. Власенко Т.А. Обгрунтування комплексу заходів з підвищення ефективності менеджменту персоналу. Проблеми науки. 2011. №2. С.33-39.uk_UA
dc.relation.references29. Волинець В.В. Засоби переконання та стимулювання (заохочення) у забезпеченні зобов’язань за трудовим договором. Форум права. 2016. № 1. С. 92-98uk_UA
dc.relation.references30. Воронкова В. Г. Управління людськими ресурсами : філософські засади: навч. посібник. Київ, 2016. 212 с.uk_UA
dc.relation.references31. Воронюк Т.А. Формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства : автореферат дис. … канд. екон. наук : спец. 08.00.04. Одеса, 2019. 26 с.uk_UA
dc.relation.references32. Гавкалова Н.А., Криворучко А.С. Дослідження впливу витрат на персонал на ефективність діяльності підприємства. Інвестиції : практика та досвід. 2011. №21. С. 18-20.uk_UA
dc.relation.references33. Малюта Л. Оцінювання рівня інноваційного розвитку промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mlyrpp.pdfuk_UA
dc.relation.references34. Галасюк С.С., Реус Н.М. Виявлення особливостей організації обслуговування в кафе. Механізми економічного зростання і конкурентоспроможності національного господарства: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 08.12.2018 р.). У 2- х частинах. К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2018. Ч. 1. С. 57-62.uk_UA
dc.relation.references35. Галасюк С.С., Реус Н.М. Сучасні тренди розвитку кафе в Україні. Science, Research, Development № 11: Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo -badawczych oraz badawczych (29.11.2018, Rotterdam, Netherlands). Warszawa, Sp.z.o.o. «Diamond trading tour», 2018. С. 45-48.uk_UA
dc.relation.references36. Гарматюк О. В., Автомеєнко А.А. Маркетингова політика комунікацій у фармації. Науковий журнал «Економічні горизонти». 2017. № 1(2). С. 35-41.uk_UA
dc.relation.references37. Гевко О. Етапи розроблення стратегії брендингу. Галицький економічний вісник. 2011. № 1 (30). С. 185—197.uk_UA
dc.relation.references38. Голубкова Е.Н. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. К. : Літера, 2013. 130 с.uk_UA
dc.relation.references39. Григорець Л.Р., Гончаренко І.М., Шевчук Ю.А. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). Київ : КНУТД, 2019. С. 41-45.uk_UA
dc.relation.references40. Григорчук Т.В. Брендинг : навчальний посібник. Київський національний університет культури і мистецтв, 2018. 163 с.uk_UA
dc.relation.references41. Дерек Томпсон Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу.Yakaboo Publishing, 2018. 432 с.uk_UA
dc.relation.references42. ДСТУ 3946-2000. Продукція харчова. Основні положення. К.: Держстандарт України, 2000. 6 с.uk_UA
dc.relation.references43. ДСТУ 4281:2004. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. К.: Держспоживстандарт України, 2004. 11 с.uk_UA
dc.relation.references44. Журавель Н. О. Організаційна регламентація бізнес-процесів як умова забезпечення їх ринкової безпеки. Управління розвитком. 2014. № 2. С. 121-124.uk_UA
dc.relation.references45. Завадинська О. Ю., Литвиненко Т.Є. Організація ресторанного господарства за кордоном : навч. посіб. К. : КНТЕУ, 2013. 200 с.uk_UA
dc.relation.references46. Козенков Д.Е. Проектування бізнес-процесів як основа створення архітектури підприємства. Вісник СумДУ. Серія Економіка, №3'2011. с. 126-136.uk_UA
dc.relation.references47. Лаврінський Г.В. Моделювання системних характеристик в економіці /Г.В. Лаврінський, О.С. Пшенишнюк, С.В. Устинко, О.Д. Шарапод. К.: ЕКМО, 2004. – 169с.uk_UA
dc.relation.references48. Литвиненко Т. Є. Організація виробництва : опорний конспект лекцій. 5-е вид. К. : КНТЕУ, 2022. 217 с.uk_UA
dc.relation.references49. Моделювання бізнес-процесів [Текст]/ Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України” ; [уклад. О. І. Подоляка, К. М. Жулінська]. Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2013. 20 с.uk_UA
dc.relation.references50. Огляд ринку. Вендінг. Вільна каса! URL: https://msb.aval.ua/news/?id=26917 (дата звернення 22.11.2024)uk_UA
dc.relation.references51. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: підручник / за ред. Н. О. П’ятницької. 2-ге вид. перероб. та допов. К.: Центр учбової літератури, 2011. 584 с.uk_UA
dc.relation.references52. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства : підручник / за ред. Н. О. П’ятницької. К. : КНТЕУ, 2005. 632 с.uk_UA
dc.relation.references53. Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства : Постанова Міністерства економіки та з питань Європейської інтеграції України № 219 від 24.07.02 р.uk_UA
dc.relation.references54. Ростовський В. С., Шамаян С.М. Барна справа. К. : Центр учбової літератури, 2009. 398 с.uk_UA
dc.relation.references55. Усов В. В. Організація обслуговування в ресторанах : практичний посібник. К. : Наукова думка, 2015. 246 c.uk_UA
dc.relation.references56. Чудковський В. Н. Ресторанний бізнес. К. : Академія Ш, 2014. 124 c.uk_UA
dc.relation.references57. Шкіль Р.А. Аналітичний огляд методів моделювання бізнес-процесів в електронній комерції. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, № 6, 2015. с. 194-198.uk_UA
dc.relation.references58. Шулік Н. В. Організація обслуговування в ресторанах. К. : Наукова думка, 2015. 89 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
出現コレクション:241 — готельно-ресторанна справа

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Авторська довідка_Днесь.docx18,4 kBMicrosoft Word XML見る/開く
dyplom_Dnes Yu_V_2024.pdf1,65 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール