Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46707

Tytuł: Основні цілі конкурентних стратегій
Inne tytuły: Main objectives of specificstrategies
Authors: Прокопів, Юрій
Prokopiv, Yurii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Прокопів Ю. Основні цілі конкурентних стратегій / Юрій Прокопів // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 51–52. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Прокопів Ю. Основні цілі конкурентних стратегій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 51–52.
Bibliographic citation (APA): Prokopiv, Y. (2024). Osnovni tsili konkurentnykh stratehii [Main objectives of specificstrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 51-52. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Prokopiv Y. (2024) Osnovni tsili konkurentnykh stratehii [Main objectives of specificstrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 51-52 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Promotor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 51-52
Główna strona: 51
Strona końcowa: 52
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46707
Wykaz piśmiennictwa: 1. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — № 3. — С. 81–90.
2. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204-212
References: 1. Krauze O. I. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva, Olha Krauze, Iryna Piniak, Svitlana Shpylyk, Galician economic journal, T. : TNTU, 2022, V. 76, No 3, P. 81–90.
2. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv, Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204-212
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi