Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46707

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorПрокопів, Юрій
dc.contributor.authorProkopiv, Yurii
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationПрокопів Ю. Основні цілі конкурентних стратегій / Юрій Прокопів // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 51–52. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46707-
dc.format.extent51-52
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleОсновні цілі конкурентних стратегій
dc.title.alternativeMain objectives of specificstrategies
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — № 3. — С. 81–90.
dc.relation.references2. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204-212
dc.relation.referencesen1. Krauze O. I. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva, Olha Krauze, Iryna Piniak, Svitlana Shpylyk, Galician economic journal, T. : TNTU, 2022, V. 76, No 3, P. 81–90.
dc.relation.referencesen2. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv, Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204-212
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage51
dc.citation.epage52
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Прокопів Ю. Основні цілі конкурентних стратегій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 51–52.
dc.identifier.citationenAPAProkopiv, Y. (2024). Osnovni tsili konkurentnykh stratehii [Main objectives of specificstrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 51-52. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOProkopiv Y. (2024) Osnovni tsili konkurentnykh stratehii [Main objectives of specificstrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 51-52 [in Ukrainian].
Appears in Collections:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.