Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46703

Tytuł: Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством
Inne tytuły: Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management
Authors: Нікуліна, Вікторія
Nikulina, Viktoriia
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Bibliographic description (Ukraine): Нікуліна В. Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством / Вікторія Нікуліна // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 44–46. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Нікуліна В. Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 44–46.
Bibliographic citation (APA): Nikulina, V. (2024). Innovatsiini pidkhody ta tekhnolohii marketynhu v upravlinni pidpryiemstvom [Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 44-46. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Nikulina V. (2024) Innovatsiini pidkhody ta tekhnolohii marketynhu v upravlinni pidpryiemstvom [Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 44-46 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Strony: 3
Zakres stron: 44-46
Główna strona: 44
Strona końcowa: 46
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46703
Związane URL literatura: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
https://doi.org/10.32750/2021-0101
Wykaz piśmiennictwa: 1. Білозубенко С.В., Городницький Р.О. Цифрова економіка як середовище розвитку інноваційної діяльності малих підприємств. Проблеми економіки. 2021. №2.С.103-110. URL:https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
2. Боденчук Л.Б., Ліганенко І.В., Малий і середній бізнес та цифрові платформи: можливості та загрози. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових іновацій.2021.№ 1(7). С. 4-13. URL:https://doi.org/10.32750/2021-0101
References: 1. Bilozubenko S.V., Horodnytskyi R.O. Tsyfrova ekonomika yak seredovyshche rozvytku innovatsiinoi diialnosti malykh pidpryiemstv. Problemy ekonomiky. 2021. No 2.P.103-110. URL:https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
2. Bodenchuk L.B., Lihanenko I.V., Malyi i serednii biznes ta tsyfrovi platformy: mozhlyvosti ta zahrozy. Yevropeiskyi naukovyi zhurnal Ekonomichnykh ta Finansovykh inovatsii.2021.No 1(7). P. 4-13. URL:https://doi.org/10.32750/2021-0101
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi