Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46703

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікуліна, Вікторія
dc.contributor.authorNikulina, Viktoriia
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationНікуліна В. Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством / Вікторія Нікуліна // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 44–46. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46703-
dc.format.extent44-46
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32750/2021-0101
dc.titleІнноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством
dc.title.alternativeInnovative approaches and marketing technologies in enterprise management
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Білозубенко С.В., Городницький Р.О. Цифрова економіка як середовище розвитку інноваційної діяльності малих підприємств. Проблеми економіки. 2021. №2.С.103-110. URL:https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
dc.relation.references2. Боденчук Л.Б., Ліганенко І.В., Малий і середній бізнес та цифрові платформи: можливості та загрози. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових іновацій.2021.№ 1(7). С. 4-13. URL:https://doi.org/10.32750/2021-0101
dc.relation.referencesen1. Bilozubenko S.V., Horodnytskyi R.O. Tsyfrova ekonomika yak seredovyshche rozvytku innovatsiinoi diialnosti malykh pidpryiemstv. Problemy ekonomiky. 2021. No 2.P.103-110. URL:https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
dc.relation.referencesen2. Bodenchuk L.B., Lihanenko I.V., Malyi i serednii biznes ta tsyfrovi platformy: mozhlyvosti ta zahrozy. Yevropeiskyi naukovyi zhurnal Ekonomichnykh ta Finansovykh inovatsii.2021.No 1(7). P. 4-13. URL:https://doi.org/10.32750/2021-0101
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage44
dc.citation.epage46
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Нікуліна В. Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 44–46.
dc.identifier.citationenAPANikulina, V. (2024). Innovatsiini pidkhody ta tekhnolohii marketynhu v upravlinni pidpryiemstvom [Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 44-46. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGONikulina V. (2024) Innovatsiini pidkhody ta tekhnolohii marketynhu v upravlinni pidpryiemstvom [Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 44-46 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.