Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46703

Títol: Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством
Altres títols: Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management
Autor: Нікуліна, Вікторія
Nikulina, Viktoriia
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Bibliographic description (Ukraine): Нікуліна В. Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством / Вікторія Нікуліна // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 44–46. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Нікуліна В. Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємством // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 44–46.
Bibliographic citation (APA): Nikulina, V. (2024). Innovatsiini pidkhody ta tekhnolohii marketynhu v upravlinni pidpryiemstvom [Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 44-46. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Nikulina V. (2024) Innovatsiini pidkhody ta tekhnolohii marketynhu v upravlinni pidpryiemstvom [Innovative approaches and marketing technologies in enterprise management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 44-46 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 29-de -2024
Date of entry: 19-de -2024
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 44-46
Start page: 44
End page: 46
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46703
URL for reference material: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
https://doi.org/10.32750/2021-0101
References (Ukraine): 1. Білозубенко С.В., Городницький Р.О. Цифрова економіка як середовище розвитку інноваційної діяльності малих підприємств. Проблеми економіки. 2021. №2.С.103-110. URL:https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
2. Боденчук Л.Б., Ліганенко І.В., Малий і середній бізнес та цифрові платформи: можливості та загрози. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових іновацій.2021.№ 1(7). С. 4-13. URL:https://doi.org/10.32750/2021-0101
References (International): 1. Bilozubenko S.V., Horodnytskyi R.O. Tsyfrova ekonomika yak seredovyshche rozvytku innovatsiinoi diialnosti malykh pidpryiemstv. Problemy ekonomiky. 2021. No 2.P.103-110. URL:https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-2-103-110
2. Bodenchuk L.B., Lihanenko I.V., Malyi i serednii biznes ta tsyfrovi platformy: mozhlyvosti ta zahrozy. Yevropeiskyi naukovyi zhurnal Ekonomichnykh ta Finansovykh inovatsii.2021.No 1(7). P. 4-13. URL:https://doi.org/10.32750/2021-0101
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.