กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
ชื่อเรื่อง: Оцінка ефективності комплексу маркетингу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Evaluation of marketing mix efficiency
ผู้แต่ง: Стефанишин, Борис Мирославович
Bibliographic description (Ukraine): Стефанишин Б. М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу / Б. М. Стефанишин // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 45. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Conference/Event: ІІ міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства»
วันที่เผยแพร่: 2-ธัน-2021
Date of entry: 25-ธัน-2021
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Юрик, Наталія Євгенівна
Page range: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Copyright owner: Юрик Наталія Євгенівна
Стефанишин Борис Мирославович
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Stefanyshyn_B_M-Evaluation_of_marketing_45.pdf568,98 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ