Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Tytuł: Оцінка ефективності комплексу маркетингу
Inne tytuły: Evaluation of marketing mix efficiency
Authors: Стефанишин, Борис Мирославович
Cytat: Стефанишин Б. М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу / Б. М. Стефанишин // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 45. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Konferencja/wydarzenie: ІІ міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства»
Data wydania: 2-gru-2021
Date of entry: 25-gru-2021
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Юрик, Наталія Євгенівна
Zakres stron: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Właściciel praw autorskich: Юрик Наталія Євгенівна
Стефанишин Борис Мирославович
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Stefanyshyn_B_M-Evaluation_of_marketing_45.pdf568,98 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora