Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Pealkiri: Оцінка ефективності комплексу маркетингу
Teised pealkirjad: Evaluation of marketing mix efficiency
Autor: Стефанишин, Борис Мирославович
Bibliographic description (Ukraine): Стефанишин Б. М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу / Б. М. Стефанишин // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 45. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Conference/Event: ІІ міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства»
Ilmumisaasta: 2-det-2021
Date of entry: 25-det-2021
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Юрик, Наталія Євгенівна
Page range: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Copyright owner: Юрик Наталія Євгенівна
Стефанишин Борис Мирославович
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Stefanyshyn_B_M-Evaluation_of_marketing_45.pdf568,98 kBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid