Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Titolo: Оцінка ефективності комплексу маркетингу
Titoli alternativi: Evaluation of marketing mix efficiency
Autori: Стефанишин, Борис Мирославович
Bibliographic description (Ukraine): Стефанишин Б. М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу / Б. М. Стефанишин // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 45. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
Conference/Event: ІІ міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства»
Data: 2-dic-2021
Date of entry: 25-dic-2021
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Юрик, Наталія Євгенівна
Page range: 45
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Copyright owner: Юрик Наталія Євгенівна
Стефанишин Борис Мирославович
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Stefanyshyn_B_M-Evaluation_of_marketing_45.pdf568,98 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione