Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorСтефанишин, Борис Мирославович-
dc.date.accessioned2021-12-25T13:28:38Z-
dc.date.available2021-12-25T13:28:38Z-
dc.date.issued2021-12-02-
dc.identifier.citationСтефанишин Б. М. Оцінка ефективності комплексу маркетингу / Б. М. Стефанишин // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 45. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815-
dc.format.extent45-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОцінка ефективності комплексу маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of marketing mix efficiencyuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holderЮрик Наталія Євгенівнаuk_UA
dc.rights.holderСтефанишин Борис Мирославовичuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.citation.conferenceІІ міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства»-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stefanyshyn_B_M-Evaluation_of_marketing_45.pdf568,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора