Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Назва: Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 71 с.
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 22-чер-2021
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Теми: цінність
товар
бренд
споживач
ціна
ринок
конкурентоспроможність
реклама
Короткий огляд (реферат): Поведінка людини, як споживача зацікавила вчених лише у другій половині ХІХ століття. До цього більшість вчених наполягали на раціональності споживача і його здатності адекватно оцінювати варіанти, запропоновані ринком. На сьогоднішні ряд товарів купуються на емоціональному рівні. Споживач більше не купує просто товари за функціональним призначенням – він купує цілі історії та легенди.
Зміст: Навчальні цілі...2
Основні терміни та поняття, які має засвоїти студент...2
ВСТУП: Вивчення поведінки людини як споживача на прикладі парфумерної мережі Brocard...3
Процес прийняття рішення споживачем про купівлю...3
Чинники, що впливають на процес прийняття споживачем рішення про купівлю...7
Соціокультурні впливи, що впливають на поведінку...10
Відповіді на «питання для обговорення»...13
Відповіді на «завдання в інтернеті»...15
Пропозиції для «створення вашого маркетингового плану»...15
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Власник авторського права: ©ТНТУ ім. І Пулюя Бурліцька О.П.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поведінка споживачів методичні вказівки.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора