このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
タイトル: Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.
著者: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 71 с.
発行日: 2021
Date of entry: 22-6月-2021
出版者: ТНТУ ім. І Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
キーワード: цінність
товар
бренд
споживач
ціна
ринок
конкурентоспроможність
реклама
抄録: Поведінка людини, як споживача зацікавила вчених лише у другій половині ХІХ століття. До цього більшість вчених наполягали на раціональності споживача і його здатності адекватно оцінювати варіанти, запропоновані ринком. На сьогоднішні ряд товарів купуються на емоціональному рівні. Споживач більше не купує просто товари за функціональним призначенням – він купує цілі історії та легенди.
Content: Навчальні цілі...2
Основні терміни та поняття, які має засвоїти студент...2
ВСТУП: Вивчення поведінки людини як споживача на прикладі парфумерної мережі Brocard...3
Процес прийняття рішення споживачем про купівлю...3
Чинники, що впливають на процес прийняття споживачем рішення про купівлю...7
Соціокультурні впливи, що впливають на поведінку...10
Відповіді на «питання для обговорення»...13
Відповіді на «завдання в інтернеті»...15
Пропозиції для «створення вашого маркетингового плану»...15
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Copyright owner: ©ТНТУ ім. І Пулюя Бурліцька О.П.
Content type: Methodical recommendations
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
поведінка споживачів методичні вказівки.pdf1,28 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール