Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Název: Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.
Autoři: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 71 с.
Datum vydání: 2021
Date of entry: 22-čer-2021
Nakladatel: ТНТУ ім. І Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Klíčová slova: цінність
товар
бренд
споживач
ціна
ринок
конкурентоспроможність
реклама
Abstrakt: Поведінка людини, як споживача зацікавила вчених лише у другій половині ХІХ століття. До цього більшість вчених наполягали на раціональності споживача і його здатності адекватно оцінювати варіанти, запропоновані ринком. На сьогоднішні ряд товарів купуються на емоціональному рівні. Споживач більше не купує просто товари за функціональним призначенням – він купує цілі історії та легенди.
Content: Навчальні цілі...2
Основні терміни та поняття, які має засвоїти студент...2
ВСТУП: Вивчення поведінки людини як споживача на прикладі парфумерної мережі Brocard...3
Процес прийняття рішення споживачем про купівлю...3
Чинники, що впливають на процес прийняття споживачем рішення про купівлю...7
Соціокультурні впливи, що впливають на поведінку...10
Відповіді на «питання для обговорення»...13
Відповіді на «завдання в інтернеті»...15
Пропозиції для «створення вашого маркетингового плану»...15
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Copyright owner: ©ТНТУ ім. І Пулюя Бурліцька О.П.
Content type: Methodical recommendations
Vyskytuje se v kolekcích:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
поведінка споживачів методичні вказівки.pdf1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora