Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Tytuł: Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 71 с.
Data wydania: 2021
Date of entry: 22-cze-2021
Wydawca: ТНТУ ім. І Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Słowa kluczowe: цінність
товар
бренд
споживач
ціна
ринок
конкурентоспроможність
реклама
Abstract: Поведінка людини, як споживача зацікавила вчених лише у другій половині ХІХ століття. До цього більшість вчених наполягали на раціональності споживача і його здатності адекватно оцінювати варіанти, запропоновані ринком. На сьогоднішні ряд товарів купуються на емоціональному рівні. Споживач більше не купує просто товари за функціональним призначенням – він купує цілі історії та легенди.
Content: Навчальні цілі...2
Основні терміни та поняття, які має засвоїти студент...2
ВСТУП: Вивчення поведінки людини як споживача на прикладі парфумерної мережі Brocard...3
Процес прийняття рішення споживачем про купівлю...3
Чинники, що впливають на процес прийняття споживачем рішення про купівлю...7
Соціокультурні впливи, що впливають на поведінку...10
Відповіді на «питання для обговорення»...13
Відповіді на «завдання в інтернеті»...15
Пропозиції для «створення вашого маркетингового плану»...15
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Właściciel praw autorskich: ©ТНТУ ім. І Пулюя Бурліцька О.П.
Typ zawartości: Methodical recommendations
Występuje w kolekcjach:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora