Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-06-22T17:48:49Z-
dc.date.available2021-06-22T17:48:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35421-
dc.description.abstractПоведінка людини, як споживача зацікавила вчених лише у другій половині ХІХ століття. До цього більшість вчених наполягали на раціональності споживача і його здатності адекватно оцінювати варіанти, запропоновані ринком. На сьогоднішні ряд товарів купуються на емоціональному рівні. Споживач більше не купує просто товари за функціональним призначенням – він купує цілі історії та легенди.uk_UA
dc.description.tableofcontentsНавчальні цілі...2uk_UA
dc.description.tableofcontentsОсновні терміни та поняття, які має засвоїти студент...2uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП: Вивчення поведінки людини як споживача на прикладі парфумерної мережі Brocard...3uk_UA
dc.description.tableofcontentsПроцес прийняття рішення споживачем про купівлю...3uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧинники, що впливають на процес прийняття споживачем рішення про купівлю...7uk_UA
dc.description.tableofcontentsСоціокультурні впливи, що впливають на поведінку...10uk_UA
dc.description.tableofcontentsВідповіді на «питання для обговорення»...13uk_UA
dc.description.tableofcontentsВідповіді на «завдання в інтернеті»...15uk_UA
dc.description.tableofcontentsПропозиції для «створення вашого маркетингового плану»...15uk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder©ТНТУ ім. І Пулюя Бурліцька О.П.uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поведінка споживачів методичні вказівки.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора