Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34453
Tytuł: Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Бурліцька О. П. Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму / О. П. Бурліцька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - Хмельницький, 2020, № 5 (286). - С. 49-52.
Journal/kolekcja: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.
Data wydania: 2020
Date of entry: 11-mar-2021
Wydawca: Хмельницький національний університет
Kraj (kod): UA
Place edycja: Хмельницький національний університет
UDC: 338.439
Słowa kluczowe: конс'юмеризм
виробник
товар
споживач
поведінка споживача
права споживача
Zakres stron: 49-52
Abstract: Стаття присвячена оцінці діяльності споживчих організацій та більш широких груп споживачів, які в суспільній свідомості визначаються як конс'юмеризм. Проведено аналіз історичної ретроспективи конс'юмеризму та основних напрямків його діяльності на сьогоднішній день. Стверджується, конс'юмеризм як перспективний та найбільш актуальний рух на захист споживачів направлений на врегулювання відносин між продавцем і покупцем як на державному так і громадському рівнях.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34453
Właściciel praw autorskich: © Бурліцька О.П., 2020
Wykaz piśmiennictwa: Поведение потребителей / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэл, Пол У. Миниард.- 10-е изд.- СПб, 2007.-944 с.
Гантер Б. Типы потребителей. Введение в психографику / Б. Гантер, А.Ферихам [Перевод с англ. Н. Качанова, Л.Царук]. - СПб: Питер, 2001.-298
Прокопенко О.В. Поведінка споживачів: навч. посібник/ О.В. Прокопенко, М.Ю.Троян.-К.:Центр учбової літератури, 2008.-176с.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
1.pdf1,39 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora