Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-03-11T13:31:41Z-
dc.date.available2021-03-11T13:31:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму / О. П. Бурліцька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - Хмельницький, 2020, № 5 (286). - С. 49-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34453-
dc.description.abstractСтаття присвячена оцінці діяльності споживчих організацій та більш широких груп споживачів, які в суспільній свідомості визначаються як конс'юмеризм. Проведено аналіз історичної ретроспективи конс'юмеризму та основних напрямків його діяльності на сьогоднішній день. Стверджується, конс'юмеризм як перспективний та найбільш актуальний рух на захист споживачів направлений на врегулювання відносин між продавцем і покупцем як на державному так і громадському рівнях.uk_UA
dc.format.extent49-52-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectконс'юмеризмuk_UA
dc.subjectвиробникuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectправа споживачаuk_UA
dc.titleСутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Бурліцька О.П., 2020uk_UA
dc.coverage.placenameХмельницький національний університетuk_UA
dc.subject.udc338.439uk_UA
dc.relation.referencesПоведение потребителей / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэл, Пол У. Миниард.- 10-е изд.- СПб, 2007.-944 с.uk_UA
dc.relation.referencesГантер Б. Типы потребителей. Введение в психографику / Б. Гантер, А.Ферихам [Перевод с англ. Н. Качанова, Л.Царук]. - СПб: Питер, 2001.-298uk_UA
dc.relation.referencesПрокопенко О.В. Поведінка споживачів: навч. посібник/ О.В. Прокопенко, М.Ю.Троян.-К.:Центр учбової літератури, 2008.-176с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.citation.journalTitleВісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора